Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A megemelt importvámokra áremeléssel válaszol az olasz cég. Több tízezer, egy modell esetében több százezer dolláros lesz a drágulás.
A Ferrari olasz sportautó-gyártó egyes modelljeinek árát 10 százalékkal emeli a jövő hónapban az Egyesült Államokban, válaszul az áprilisban bevezetendő amerikai importvámokra.
A cég közleménye szerint az április másodika előtt az Egyesült Államokba importált összes autó ára változatlan marad. Ezt követően a népszerűbb autók, köztük a Purosangue SUV, a 12Cilindri és az F80 drágulni fognak. Így például a mintegy 430 ezer dollárról induló Purosangue körülbelül 43 000 dollárral kerül majd többe. A tervezett emelés több mint 350 000 dollárral növeli a limitált szériás F80-as autók jelenleg 3,5 millió dolláros kezdő árát. A cég tájékoztatása szerint három modellcsalád ára nem változik, ezek a Ferrari 296, az SF90 és a Roma.
A Ferrari tavaly 13 752 ezer autót szállított ki, ami 1 százalékos növekedés 2023-hoz képest. A vállalat októberben tervezi bevezetni első hibrid (PHEV), SF90 Stradale autóját.
A cég adózott eredménye 1,53 milliárd euróra emelkedett 2024-ben az egy évvel korábbi 1,26 milliárd euróról. A bevétel pedig 5,97 milliárd euróról 6,68 milliárd euróra nőtt.
(MTI)
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.