szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új ingatlanokat jobbnál jobb szlogenekkel próbálják eladni, egyedi és egyedibb, különleges és különlegesebb ingatlanok versengnek egymással. A jelmondatok tartalma ugyanakkor jelzésértékű is lehet, különösen akkor, amikor nem sok köze van a valósághoz.

A beruházók a népszerűsítés érdekében nagyon sok lakóingatlan projektet különféle "életérzés" szlogennel ruháznak fel. Ezek a vonzó üzenetek  a potenciális vásárlók érdeklődést hivatottak felkelteni. A közkedvelt eszközzel azonban sokan szélsőségesen bánnak. Ezek a túlzások sokszor csak a helyszínen derülnek ki:  megesik például, hogy "kertvárosi nyugalmat" hirdetnek egy forgalmas főút mellett, vagy "egyedülálló otthon" felkiáltással próbálják eladni a tucatárut. Hogy a csalódást elkerüljük, ne higyjünk az elagáns marketingszövegnek. Ha pedig egy beruházó a szlogennel nagyon túllőtt a célon, legyünk óvatosak, hiszen ez a felületesség a lakások minőségében is visszaköszönhet.
Burkina Faso, Tanzánia, Trinidad: Mi történik azokban az országokban, amik ugyanannyira korruptak, mint Magyarország?

Burkina Faso, Tanzánia, Trinidad: Mi történik azokban az országokban, amik ugyanannyira korruptak, mint Magyarország?

Karafiáth Orsolya: Akinek szavai csak paravánok az elszabadult indulatok előtt

Karafiáth Orsolya: Akinek szavai csak paravánok az elszabadult indulatok előtt

Nyugodt éjszakája volt Ferenc pápának a kórházban

Nyugodt éjszakája volt Ferenc pápának a kórházban

Négy éve van hidrogénstratégiánk, de mire mentünk vele

Négy éve van hidrogénstratégiánk, de mire mentünk vele