szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új ingatlanokat jobbnál jobb szlogenekkel próbálják eladni, egyedi és egyedibb, különleges és különlegesebb ingatlanok versengnek egymással. A jelmondatok tartalma ugyanakkor jelzésértékű is lehet, különösen akkor, amikor nem sok köze van a valósághoz.

A beruházók a népszerűsítés érdekében nagyon sok lakóingatlan projektet különféle "életérzés" szlogennel ruháznak fel. Ezek a vonzó üzenetek  a potenciális vásárlók érdeklődést hivatottak felkelteni. A közkedvelt eszközzel azonban sokan szélsőségesen bánnak. Ezek a túlzások sokszor csak a helyszínen derülnek ki:  megesik például, hogy "kertvárosi nyugalmat" hirdetnek egy forgalmas főút mellett, vagy "egyedülálló otthon" felkiáltással próbálják eladni a tucatárut. Hogy a csalódást elkerüljük, ne higyjünk az elagáns marketingszövegnek. Ha pedig egy beruházó a szlogennel nagyon túllőtt a célon, legyünk óvatosak, hiszen ez a felületesség a lakások minőségében is visszaköszönhet.
Ha ilyen számról hívják, fel se vegye – aki megtette, attól 17 millió forintot loptak el

Ha ilyen számról hívják, fel se vegye – aki megtette, attól 17 millió forintot loptak el

Beült egy nő mellé egy kóros elmeállapotú férfi, így szerezte meg a kocsiját – videó

Beült egy nő mellé egy kóros elmeállapotú férfi, így szerezte meg a kocsiját – videó

The Daily Telegraph-cikk: Az EU-pária Magyarország segít Kínának megindítani az elektromos autók invázióját

The Daily Telegraph-cikk: Az EU-pária Magyarország segít Kínának megindítani az elektromos autók invázióját

Támadás indult az Asus wifi routerei ellen, Magyarországon népszerű típusok is érintettek

Támadás indult az Asus wifi routerei ellen, Magyarországon népszerű típusok is érintettek