szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új ingatlanokat jobbnál jobb szlogenekkel próbálják eladni, egyedi és egyedibb, különleges és különlegesebb ingatlanok versengnek egymással. A jelmondatok tartalma ugyanakkor jelzésértékű is lehet, különösen akkor, amikor nem sok köze van a valósághoz.

A beruházók a népszerűsítés érdekében nagyon sok lakóingatlan projektet különféle "életérzés" szlogennel ruháznak fel. Ezek a vonzó üzenetek  a potenciális vásárlók érdeklődést hivatottak felkelteni. A közkedvelt eszközzel azonban sokan szélsőségesen bánnak. Ezek a túlzások sokszor csak a helyszínen derülnek ki:  megesik például, hogy "kertvárosi nyugalmat" hirdetnek egy forgalmas főút mellett, vagy "egyedülálló otthon" felkiáltással próbálják eladni a tucatárut. Hogy a csalódást elkerüljük, ne higyjünk az elagáns marketingszövegnek. Ha pedig egy beruházó a szlogennel nagyon túllőtt a célon, legyünk óvatosak, hiszen ez a felületesség a lakások minőségében is visszaköszönhet.
Rendkívüli csúcstalálkozón vitatja meg az EU, hogy mit kezdjenek Trumppal és Putyinnal

Rendkívüli csúcstalálkozón vitatja meg az EU, hogy mit kezdjenek Trumppal és Putyinnal

Tovább tart a VW kínai mélyrepülése, van olyan modelljük, amelyből 9 darabot adtak el összesen

Tovább tart a VW kínai mélyrepülése, van olyan modelljük, amelyből 9 darabot adtak el összesen

 „Köztudott, hogy a hódító barátja csak az utolsó áldozat” – Kiss-Kuntler Árpád látomásos portréi Asimovtól Weöres Sándorig

 „Köztudott, hogy a hódító barátja csak az utolsó áldozat” – Kiss-Kuntler Árpád látomásos portréi Asimovtól Weöres Sándorig

Magyar Péter szerint az államtitkár azzal fenyegetőzött, hogy utcára rakják a gyermekotthonba szánt ajándékokat, ha nem szállítják el őket

Magyar Péter szerint az államtitkár azzal fenyegetőzött, hogy utcára rakják a gyermekotthonba szánt ajándékokat, ha nem szállítják el őket