szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új ingatlanokat jobbnál jobb szlogenekkel próbálják eladni, egyedi és egyedibb, különleges és különlegesebb ingatlanok versengnek egymással. A jelmondatok tartalma ugyanakkor jelzésértékű is lehet, különösen akkor, amikor nem sok köze van a valósághoz.

A beruházók a népszerűsítés érdekében nagyon sok lakóingatlan projektet különféle "életérzés" szlogennel ruháznak fel. Ezek a vonzó üzenetek  a potenciális vásárlók érdeklődést hivatottak felkelteni. A közkedvelt eszközzel azonban sokan szélsőségesen bánnak. Ezek a túlzások sokszor csak a helyszínen derülnek ki:  megesik például, hogy "kertvárosi nyugalmat" hirdetnek egy forgalmas főút mellett, vagy "egyedülálló otthon" felkiáltással próbálják eladni a tucatárut. Hogy a csalódást elkerüljük, ne higyjünk az elagáns marketingszövegnek. Ha pedig egy beruházó a szlogennel nagyon túllőtt a célon, legyünk óvatosak, hiszen ez a felületesség a lakások minőségében is visszaköszönhet.
„A magyar kormány klímapolitikájára erős kettest adnék. A bukástól a napenergia felhasználása mentette meg”

„A magyar kormány klímapolitikájára erős kettest adnék. A bukástól a napenergia felhasználása mentette meg”

Beperelné Kalifornia főügyésze a Trump-adminisztrációt az Apple miatt

Beperelné Kalifornia főügyésze a Trump-adminisztrációt az Apple miatt

Szenvtelen szenvedés a szépségért – megnéztük az év legundorítóbb filmjét

Szenvtelen szenvedés a szépségért – megnéztük az év legundorítóbb filmjét

Mit tehet egy magyar ember, ha Trump végül arra jut, hogy meg kell vonni Európától egy-egy internetes szolgáltatást?

Mit tehet egy magyar ember, ha Trump végül arra jut, hogy meg kell vonni Európától egy-egy internetes szolgáltatást?