szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Enterasys Networks közösségi és digitális marketingvezetőt keresett, és egy kampány keretében a Twitteren keresték leendő dolgozójukat, aki most hatszámjegyű összeget visz haza – írja a jobs.aol.com.

Ahogy arról korábban írtunk, egy bostoni cég, az Enterasys még februárban döntött úgy, kizárólag a Twitteren pályáztat meg egy-egy állást, legutóbb épp közösségi és digitális marketingvezetőt kerestek. Ezekre úgy lehetett jelentkezni, hogy a pályázó a tweet végére ezt írta: #socialCV. A cég ekkor egyébként 1000 Twitter-felhasználót szerzett meg követőként, így kampánynak is egyedülállóan sikeres volt.

Olvassa el a részleteket a Jobline Magazinban.

Adhat valamit a kormány, amitől nő a gyerekvállalási kedv, és nem pénz az

Adhat valamit a kormány, amitől nő a gyerekvállalási kedv, és nem pénz az

Orbán Viktoros szórólappal kampányol a szélsőjobboldali román elnökjelölt

Orbán Viktoros szórólappal kampányol a szélsőjobboldali román elnökjelölt

Kiss László szabadlábra helyezéséről döntött a bíróság

Kiss László szabadlábra helyezéséről döntött a bíróság

Európában kezdi el tesztelni az önvezető taxijait Kína egyik legnagyobb technológiai cége

Európában kezdi el tesztelni az önvezető taxijait Kína egyik legnagyobb technológiai cége