szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

A biztonságiak teperték le a férfit, aki elkezdte felrugdosni a Szent Péter bazilikában a gyertyatartókat

A biztonságiak teperték le a férfit, aki elkezdte felrugdosni a Szent Péter bazilikában a gyertyatartókat

Márki-Zay Péter: Teljes szívemmel támogatni fogom Magyar Pétert

Márki-Zay Péter: Teljes szívemmel támogatni fogom Magyar Pétert

Meddig provokálhatja a méltóságos sast egy punk ganajtúró bogár? Az Örkény Ezópus-adaptációjában ott a válasz

Meddig provokálhatja a méltóságos sast egy punk ganajtúró bogár? Az Örkény Ezópus-adaptációjában ott a válasz

A rendőrség vetett véget Ed Sheeran utcai koncertjének Indiában – videó

A rendőrség vetett véget Ed Sheeran utcai koncertjének Indiában – videó