szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Miért nincs fegyver minden hezbollahosnál? Videóriport a háborús Libanonból

Miért nincs fegyver minden hezbollahosnál? Videóriport a háborús Libanonból

Lesújtó a magyarok anyagi helyzete egy friss felmérés szerint, de a számlákat egyre többen fizetik időben

Lesújtó a magyarok anyagi helyzete egy friss felmérés szerint, de a számlákat egyre többen fizetik időben

Új közlekedési tábla, ami igen közkedveltté válhat

Új közlekedési tábla, ami igen közkedveltté válhat

Joe Biden elnöki kegyelemben részesítette saját fiát

Joe Biden elnöki kegyelemben részesítette saját fiát