szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Gorka Sebestyén korábban elbukott az átvilágításon, most mégis magas pozícióba kerülhet Trump mellett

Gorka Sebestyén korábban elbukott az átvilágításon, most mégis magas pozícióba kerülhet Trump mellett

A Hamász 34 túszt engedne el, ha létrejönne a tűzszünet

A Hamász 34 túszt engedne el, ha létrejönne a tűzszünet

Autóbalesetet szenvedett Xantus Barbara, szalagkorlátnak csapódott a kocsijával

Autóbalesetet szenvedett Xantus Barbara, szalagkorlátnak csapódott a kocsijával

Rév Marcell: A Nemzeti Filmintézet lett az új Magyar Labdarúgó-szövetség

Rév Marcell: A Nemzeti Filmintézet lett az új Magyar Labdarúgó-szövetség