szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

Így okoz rákot az alkohol

Így okoz rákot az alkohol

VSquare: Trumpék április elején közölték a magyar kormánnyal, hogy „nem aktuális” az adóügyi megállapodás

VSquare: Trumpék április elején közölték a magyar kormánnyal, hogy „nem aktuális” az adóügyi megállapodás

Saját magánrendelését ajánlotta a túlsúlyos betegekre vonatkozó protokollt kidolgozó orvos, üzent neki az államtitkár

Saját magánrendelését ajánlotta a túlsúlyos betegekre vonatkozó protokollt kidolgozó orvos, üzent neki az államtitkár

Trump a vámokról tárgyalt a brit miniszterelnökkel

Trump a vámokról tárgyalt a brit miniszterelnökkel