szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.

A megkérdezettek 32 százaléka számolt be arról, hogy szívesebben keres állást a közösségi médián keresztül, mint hagyományos módszerek - többek között újsághirdetések, állásportálok vagy személyzeti tanácsadók - segítségével, szemben a tavalyi felmérésben mért 24 százalékkal. 36 százalékuk pedig állítja, hogy karrierrel, munkavállalással kapcsolatos döntései során felhasználja a közösségi médiában kialakított kapcsolatrendszerét.

További részleteket olvasson a Jobline oldalán.

A Kreml elutasítja az ideiglenes tűzszünet ajánlatát

A Kreml elutasítja az ideiglenes tűzszünet ajánlatát

Itt a legfrissebb elektromos Renault Megane

Itt a legfrissebb elektromos Renault Megane

„Teljes abszurdum” a drogügyi Alaptörvény-módosítás: szigorításnak nem lehet nevezni, de megoszt és provokál

„Teljes abszurdum” a drogügyi Alaptörvény-módosítás: szigorításnak nem lehet nevezni, de megoszt és provokál

Telex: Ahogy Lázár Jánoshoz került, kirúgták az útdíjkezelő vezérét és teljes vezetőségét

Telex: Ahogy Lázár Jánoshoz került, kirúgták az útdíjkezelő vezérét és teljes vezetőségét