Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A mostani tesztidőszak eredményétől is függ, mennyibe fog kerülni az e-autók töltése.
Fizetőssé válik az e-töltés – írja a Népszava az NKM Nemzeti Közművek közlésére hivatkozva.
Az NKM Mobilitás Kft. országosan eddig 86 nyilvános elektromosautó-töltőt telepített, ezek összesen 177 töltési pontot jelentenek. Az állomások közül 16 úgynevezett 50 kilowattos villámtöltő.
Az NKM a lap megkeresésére azt közölte: míg a 22 kW-os, váltóáramú (AC-) töltőkön változatlanul ingyenes a töltési szolgáltatás, az 50 kW-os egyenáramú (DC-) villámtöltőiken és a 43 kW-os AC-villámtöltőkön a jelenlegi tesztidőszakban a díjazás percenként 50 forint. A végleges díjazás a teszt eredményétől is függ.
Az elmúlt évek során a szintén állami, kifejezetten az e-autózásra alapított e-Mobi Kft. mintegy háromszáz e-töltőt telepített országszerte. Rajtuk kívül aktív a piacon például az Elmű-ÉMÁSZ, az E.ON, a Mol, az OMV és a Lukoil. A korábbi ingyenesség ugyanakkor már a múlté, amit ráadásul a cégek kevéssé vernek nagydobra.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
A Trump és az európai vezetők találkozója utáni hívásban az is szóba jött, hogy Orbán szívesen fogadná az orosz és ukrán elnököket, hogy Budapesten tárgyaljanak a békéről.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.