Tetszett a cikk?

A tisztességtelen kereskedelmi praktikáktól védi majd meg a fogyasztókat az az új törvény, amely hamarosan az Európai Parlament elé kerül. Az új szabályozás sok eddig alkalmazott kereskedelmi módszert száműz majd az eszköztárból.

A jogszabály tiltani fogja az agresszív és félrevezető marketinget, a fogyasztók megtévesztését. Tilos lesz például az is, hogy az ügynök a határozott elutasítás ellenére újra és újra otthonában zaklassa lehetséges ügyfelét.



Tiltott lesz a félrevezető marketing is, így például, nem szabad azt állítani egy hajnövesztő szerről, hogy tesztelt vagy kipróbált, ha ez nem felel meg a valóságnak. Azt is szigorúan veszik majd a jövőben, ha az eladó valamiről azt állítja, hogy ingyen van, ám a vásárlónak fizetnie kell a szállítási költséget, vagy más termékért kell pénzt kiadnia, hogy hozzájusson a reklámozott árucikkhez.



A direktíva jóvoltából lehetővé válnak a határokon átnyúló, egységes marketing kampányok, s ezek szervezőinek nem lesz szükségük költséges jogi tanácsokra minden egyes érintett országban. Először a nemzeti kormányok fogadják el a javaslat szövegét, majd az Európai Parlament elé kerül a törvény. (euro.hu)
Nem engedtek be Hongkongba egy brit képviselőt, aki újszülött unokáját akarta meglátogatni

Nem engedtek be Hongkongba egy brit képviselőt, aki újszülött unokáját akarta meglátogatni

„Az oroszok úgy érzik magukat, mint 1945 áprilisában: azt hiszik, hogy a győzelem karnyújtásnyira van tőlük”

„Az oroszok úgy érzik magukat, mint 1945 áprilisában: azt hiszik, hogy a győzelem karnyújtásnyira van tőlük”

Magyar Péter Kollár Kinga felszólalásáról: Én nyilván nem így fogalmaztam volna

Magyar Péter Kollár Kinga felszólalásáról: Én nyilván nem így fogalmaztam volna

A klasszikus, a tökéletes alternatíva és a meglepő választás: húsvéti sonkákat teszteltünk

A klasszikus, a tökéletes alternatíva és a meglepő választás: húsvéti sonkákat teszteltünk