Nem futhat a Vasárnapi Hírek reklámja a Magyar Rádióban
Bivalyerős a Magyarország-brand, de a leveskockák is jól futnak
Melyek a Magyarországon legmegbecsültebb hazai és külföldi márkák? Mely fogalmakat kapcsolják a külföldiek Magyarországhoz, s miként látjuk mi magunkat? Erről is szó esett azon a Young & Rubicam által csütörtökön rendezett sajtótájékoztatón, amelyen a BrandAsset Valuator (Márkaméter) nevű brand-értékelő modellt mutatták be.
Kissé elfordultak a hirdetők a tévétől
Az interneten megjelenő reklámokra évről-évre többet fognak költeni, s elsősorban a televíziós reklámok kárára - állapította meg Zenith Optimedia nemzetközi piackutató intézet.
Vadragasztásért perelhetik a Coca-Colát
A matricázó street-art divatot meglovagoló reklámkampányt folytat a Coca-Cola Magyarország, az utcákat gyakorlatilag elárasztják a narancssárga ragaszok - írja az Index. Az elkövetőt bajosan, a "megrendelőt" azonban felelősségre lehet vonni.
Egységesíti marketingjét a Ringier
A Ringier Kiadói Kft. napilap-portfóliójának marketingigazgatója lett áprilistól Gyapay Péter, a Blikk eddigi marketingigazgatója - tájékoztatott a társaság közleményben.
Gerillakampány és vírusmarketing: harc az ingyenreklámért
A fokozódó média- és reklámzaj túlkiabálása a hirdetők számára megfizethetetlen és fölösleges próbálkozás volna, a tizenévesek a hagyományos hirdetésekre úgyis csak a vállukat rándítják. Úgy kell tehát terméket eladni és márkát építeni, hogy a reklámok nehogy reklámnak tűnjenek.
A reklámozók új terepe: a videojátékok
A televízió- és mozifilmek után – úgy fest - a videojátékoknak is szerves részévé válhatnak a reklámok. Van, aki szerint a játékok történetébe ágyazott márkás termékek felbukkanásával (szakszóval product placementtel) ezentúl komolyan számolni kell.
Jöhetnek az 5-10 másodperces reklámok
Három évtizeddel azután, hogy a harminc másodperces reklámszpot lett a televíziós hirdetések etalonja, a hirdetők már előszeretettel változtatják meg kisfilmjeik hosszát. A legújabb trend szerint minél rövidebb egy reklám, annál hatékonyabb.