Vadragasztásért perelhetik a Coca-Colát
A reklámozók új terepe: a videojátékok
A televízió- és mozifilmek után – úgy fest - a videojátékoknak is szerves részévé válhatnak a reklámok. Van, aki szerint a játékok történetébe ágyazott márkás termékek felbukkanásával (szakszóval product placementtel) ezentúl komolyan számolni kell.
Cunami miatt leállított reklámkampányok
Az ázsiai természeti katasztrófa óta több nagyvállalat is leállította tengeri motívumokkal operáló reklámkampányát.
Bivalyerős a Magyarország-brand, de a leveskockák is jól futnak
Melyek a Magyarországon legmegbecsültebb hazai és külföldi márkák? Mely fogalmakat kapcsolják a külföldiek Magyarországhoz, s miként látjuk mi magunkat? Erről is szó esett azon a Young & Rubicam által csütörtökön rendezett sajtótájékoztatón, amelyen a BrandAsset Valuator (Márkaméter) nevű brand-értékelő modellt mutatták be.
Reklámtilalom a hamburgerre és a hasábkrumplira
Betilthatja a hamburger és a hasábburgonya reklámokban való szerepeltetését az Európai Unió. A közösség a gyermekek körében megfigyelhető egyre vészesebb elhízásnak kíván ily módon hadat üzenni.
Gerillakampány és vírusmarketing: harc az ingyenreklámért
A fokozódó média- és reklámzaj túlkiabálása a hirdetők számára megfizethetetlen és fölösleges próbálkozás volna, a tizenévesek a hagyományos hirdetésekre úgyis csak a vállukat rándítják. Úgy kell tehát terméket eladni és márkát építeni, hogy a reklámok nehogy reklámnak tűnjenek.
Rábólintott a főváros a védőhálós hirdetésekre
Épületek felújítása, a város-rehabilitáció gyorsítása érdekében csütörtökön módosította eddigi szabályozását a Fővárosi Közgyűlés. Engedélyezték, hogy a felújításoknál használt védőhálókon hirdetéseket helyezzenek el.
Ezer óriásplakát és újsághirdetés sértett törvényt
A fogyasztóvédelmi felügyelőségek tavaly első fokon 701 esetben összesen 78 millió bírságot szabtak ki a szabálytalanul hirdetőkre, emellett 257 esetben kötelezték őket reklámjaik megváltoztatására. Az újságokban több, a köztereken kevesebb jogsértőt füleltek le.
Visszavonják a telefonfülkés hirdetési rendeletmódosítást
A Fővárosi Közgyűlés jövő heti rendkívüli ülésén várhatóan visszavonja a telefonfülkés hirdetések ingyenességéről szóló januári döntését.
Gyermekek a McDonald’s célkeresztjében
A gyorsétteremlánc kampányai ezentúl fokozottan a gyermekeket célozzák majd, a promóció fő üzenete azonban az elhízás elleni küzdelem lesz - állítja a vállalat marketingvezetője.