szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Az ott a kormányzati reklám helye: még több felületről onthatják ránk a hirdetéseket Mészáros és Garancsi cégei

Az ott a kormányzati reklám helye: még több felületről onthatják ránk a hirdetéseket Mészáros és Garancsi cégei

Az év legdepressziósabb napja egy kamu, de az igaz, hogy januárban sokkal gyengébben megy a munka

Az év legdepressziósabb napja egy kamu, de az igaz, hogy januárban sokkal gyengébben megy a munka

Süddeutsche Zeitung: Donald Trump őrületében van rendszer

Süddeutsche Zeitung: Donald Trump őrületében van rendszer

„Mire fizetjük a magas adókat?” – Vajna Tímea is megszólalt a kaliforniai tűzvészről

„Mire fizetjük a magas adókat?” – Vajna Tímea is megszólalt a kaliforniai tűzvészről