szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Hiteltörlesztési halasztást kapnak a száj- és körömfájás járványban érintett gazdák

Hiteltörlesztési halasztást kapnak a száj- és körömfájás járványban érintett gazdák

Amerikai külügyminiszter: Ketyeg az óra, Oroszország ideje fogy

Amerikai külügyminiszter: Ketyeg az óra, Oroszország ideje fogy

Trump gyógyszernek nevezte a vámokat, zuhanással nyitottak az ázsiai tőzsdék

Trump gyógyszernek nevezte a vámokat, zuhanással nyitottak az ázsiai tőzsdék

Volt már olyan, aki a hídról hívott minket, hogy ugrani fog

Volt már olyan, aki a hídról hívott minket, hogy ugrani fog