szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Kijöttek a részletek arról, hogyan juthatnak majd otthonfelújítási támogatáshoz a nyugdíjasok 

Kijöttek a részletek arról, hogyan juthatnak majd otthonfelújítási támogatáshoz a nyugdíjasok 

Kockulásra felkészülni: ekkor jöhet a Legóból épült Nintendo Game Boy

Kockulásra felkészülni: ekkor jöhet a Legóból épült Nintendo Game Boy

Tarol a ChatGPT: már heti 400 millió ember használja

Tarol a ChatGPT: már heti 400 millió ember használja

Hiába ellenőriz a Google, az internetezők folyton átnevezik a hatvanpusztai birtokot

Hiába ellenőriz a Google, az internetezők folyton átnevezik a hatvanpusztai birtokot