szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Változik a TikTok keresője, eltűnik egy káros hashtag

Változik a TikTok keresője, eltűnik egy káros hashtag

A Fidesz csepeli polgármester-jelöltje volt, aki felterjesztette a Szőlő utcai javítóintézet igazgatóját a posztra

A Fidesz csepeli polgármester-jelöltje volt, aki felterjesztette a Szőlő utcai javítóintézet igazgatóját a posztra

Felügyelet nélkül, félmeztelenül kizavarták a gyereket az óvoda folyosójára

Felügyelet nélkül, félmeztelenül kizavarták a gyereket az óvoda folyosójára

A Szomszédok megalkotója a záróepizód panziójáról akart új sorozatot készíteni

A Szomszédok megalkotója a záróepizód panziójáról akart új sorozatot készíteni