szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Összecsapások vannak az utcán Tbilisziben, miután a kormány bejelentette, hogy felfüggeszti az EU-csatlakozási tárgyalásokat

Összecsapások vannak az utcán Tbilisziben, miután a kormány bejelentette, hogy felfüggeszti az EU-csatlakozási tárgyalásokat

Tiborcz érdekeltségébe került a Posta Biztosítók

Tiborcz érdekeltségébe került a Posta Biztosítók

Itt a vége, a Piaggio elviszi Indiába a legendás háromkerekűjének a gyártását

Itt a vége, a Piaggio elviszi Indiába a legendás háromkerekűjének a gyártását

19-en megsérültek egy buszbalesetben Debrecenben

19-en megsérültek egy buszbalesetben Debrecenben