szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Űrmérnök, űrpolitikus, űrpszichológus: kozmikus képzések is működnek már a magyar egyetemeken

Űrmérnök, űrpolitikus, űrpszichológus: kozmikus képzések is működnek már a magyar egyetemeken

Sötétség délben: apokaliptikus fotók a hatalmas spanyol és portugál áramszünetről

Sötétség délben: apokaliptikus fotók a hatalmas spanyol és portugál áramszünetről

Gondolkozz velünk: patak, vasút, ösvény – Szexi a matek 15.

Gondolkozz velünk: patak, vasút, ösvény – Szexi a matek 15.

Egyszerű szemvizsgálat mondhatja meg, skizofréniában szenved-e valaki

Egyszerű szemvizsgálat mondhatja meg, skizofréniában szenved-e valaki