szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.

Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.

Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.


A társaság, amelyiknek még Trump se tud ártani: mi vár 2024 sikercégére, az Nvidiára az új évben?

A társaság, amelyiknek még Trump se tud ártani: mi vár 2024 sikercégére, az Nvidiára az új évben?

Hatalmas biztonsági incidens a Volkswagennél, 800 000 autó érzékeny adatai voltak veszélyben

Hatalmas biztonsági incidens a Volkswagennél, 800 000 autó érzékeny adatai voltak veszélyben

Menesztették az AC Milan edzőjét

Menesztették az AC Milan edzőjét

A kormány az év utolsó napján saját tagjainak megvesztegethetetlenségéről is gondoskodik

A kormány az év utolsó napján saját tagjainak megvesztegethetetlenségéről is gondoskodik