szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.

Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.

Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.


Öt rendőrautó állított meg egy opeles ámokfutót Győr belvárosában – videó

Öt rendőrautó állított meg egy opeles ámokfutót Győr belvárosában – videó

Találtak egy pofonegyszerű módszert, amivel MI-mentessé tehető a Google: káromkodjon

Találtak egy pofonegyszerű módszert, amivel MI-mentessé tehető a Google: káromkodjon

Már a rendőrök sem zárják ki, hogy nem baleset volt a pesti lakástűz, amiben meghalt egy nő

Már a rendőrök sem zárják ki, hogy nem baleset volt a pesti lakástűz, amiben meghalt egy nő

A rendőrök állítják, csak baleset volt a jogvédők szerint gyanús pesti lakástűz, amiben meghalt egy nő

A rendőrök állítják, csak baleset volt a jogvédők szerint gyanús pesti lakástűz, amiben meghalt egy nő