Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Rubint Réka ominózus fotója: Norbi szerint marketingfogás volt
Tetszett a cikk?
A Schobert Norbi és Rubint Réka szaúdi nagykövetségen tett látogatásán készült, nagy port kavart fotó a fitneszguru szerint csak marketingfogás volt - írja bejegyzésében a Magyar Citrom blog.
"Gondolkodtam rajta, hogyan lehetne berobbantani a köztudatba az új diétát, ami bebizonyítja, hogy nem a kalória a fontos. Első lépés: Fel kell kavarni a port és az oldal iránt az érdeklődést!" - idézi a Magyar Citrom blog Shobert Norbi Facebook-bejegyzését. "...tudtam, hogy a címlapokhoz csak el kell tűntetni a bejegyzést, de fent kell hagyni az albumokban, hogy gyorsan lementhessék. Azonnal bekajálta a Velvet, a Bors és a többiek" - olvasható a posztban.
"Egy könnyed nyári ruha megtriplázta az oldalunk látogatottságát, sőt a kényszeres szereplési lehetőség azonnal előhozta a protokoll szakértőket is" - tette hozzá az ominózus fotóról a Norbi Update atyja, aki szerint a magas látogatottságot használják fel.
"Eljött a pillanat és feltettem a Parasztdiéta felhívást, hogy az embereket a megszokott magyaros étkeik mellett rávegyem napi 30 perc edzésre és az Update1 kenyér kipróbálására. Máskor ezt a posztot kb. ezren lájkolják és 30 ezren olvassák. Mi történt most? 22 ezer lájk, 1315 megosztás, majdnem ezer komment ( ez önmagában egy 400 oldalas könyv kinyomtatva), több mint 417 ezer ember olvasta el az új diétámat!!!!" - tette hozzá.