szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog - és még sokan mások - hasonlóságot fedeztek fel a Superbowlra készített Coca-Cola reklám, és egy 2002-ben készített kakaós reklám között.

Úgy látszik, hogy a reklámok másolásának az idejét éljük. A Szívlapát blog a legfrissebb bejegyzésében tette közzé a Superbowlra készített Coca-Cola reklám, és egy 2002-ben készített kakaós ital reklám közötti összefüggéseket, hasonlóságokat. A cég szóvivője természetesen véletlen egybeesésről beszél - olvasható a blogon.

A két reklám összehasonlításához, és a szóvivő nyilatkozatának elolvasásához látogasson el Szívlapát a blogra. Ön szerint is hasonlít a két reklám?

Megér 2000 milliárd forintot az Apple-nek az okosgyűrű?

Megér 2000 milliárd forintot az Apple-nek az okosgyűrű?

Szinte teljesen eltűnt a kézifékkar az új autókból

Szinte teljesen eltűnt a kézifékkar az új autókból

Keresik ezt a két férfit, mert Budán összevertek két másikat egy szórakozóhelyen

Keresik ezt a két férfit, mert Budán összevertek két másikat egy szórakozóhelyen

Vehetnénk több amerikai fegyvert, hátha akkor békén hagy minket Trump a vámokkal – mondja az Európai Központi Bank elnöke

Vehetnénk több amerikai fegyvert, hátha akkor békén hagy minket Trump a vámokkal – mondja az Európai Központi Bank elnöke