szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szívlapát blog - és még sokan mások - hasonlóságot fedeztek fel a Superbowlra készített Coca-Cola reklám, és egy 2002-ben készített kakaós reklám között.

Úgy látszik, hogy a reklámok másolásának az idejét éljük. A Szívlapát blog a legfrissebb bejegyzésében tette közzé a Superbowlra készített Coca-Cola reklám, és egy 2002-ben készített kakaós ital reklám közötti összefüggéseket, hasonlóságokat. A cég szóvivője természetesen véletlen egybeesésről beszél - olvasható a blogon.

A két reklám összehasonlításához, és a szóvivő nyilatkozatának elolvasásához látogasson el Szívlapát a blogra. Ön szerint is hasonlít a két reklám?

Samsung órája van? Akkor jó és rossz hírt is kap

Samsung órája van? Akkor jó és rossz hírt is kap

A szemétdombra dobás helyett 35 nm-es lakássá alakíthatók át a kiszuperált szélturbinák

A szemétdombra dobás helyett 35 nm-es lakássá alakíthatók át a kiszuperált szélturbinák

A reneszánsztól a színtiszta vizuális logikáig – Bors Györgyi és Mengyán András közös kiállítása a FUGA-ban

A reneszánsztól a színtiszta vizuális logikáig – Bors Györgyi és Mengyán András közös kiállítása a FUGA-ban

Az eddig 48 óra alatt meghozott katonai döntéseket 48 mp alatt lépi meg DeepSeek parancsnok

Az eddig 48 óra alatt meghozott katonai döntéseket 48 mp alatt lépi meg DeepSeek parancsnok