szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az öt hónapon át tartó vetélkedőt a Hasbro játékgyártó szervezte.

Az öt hónapon át tartó vetélkedőt a Hasbro játékgyártó szervezte. Az interneten zajló társasjátékba a világ minden tájáról kattintottak részvevők, akik kilenc nyelven, angolul, franciául, németül, spanyolul, hollandul, finnül, norvégul, svédül és dánul válaszolhatták meg a műveltségi kérdéseket.
   
A majd fél éven át tartó versenyen összesen 15 millió 121 ezer 731 kérdést válaszoltak meg, a nők 100 ezer ponttal pipálták le a férfiakat. A nők összesen 4 millió 88 ezer 139, a férfiak pedig négymillió 77 ezer 596 helyes választ adtak.
   
"Az internetes játékban mindenki megmutathatta tudását, akár egy, akár napi száz kérdés megválaszolásával segítette csapatát. Gratulálunk a nőknek, akik keményen küzdöttek a győzelemért" - mondta a Hasbro tulajdonát képező Trivial Pursuit játék marketing menedzsere. A nők tehát intelligensebbek - legalábbis a Hasbro szerint.
   
A játékosok olyan kategóriákban mérhették össze tudásukat mint a szórakozás, tudomány és természet, sport és szabadidő, művészetek és irodalom, illetve földrajz, emberek és helyek.

„Biciklire fel, és jobb lesz az életünk!” –  a kerékpározás története az antropológus szemével

„Biciklire fel, és jobb lesz az életünk!” – a kerékpározás története az antropológus szemével

A családjával együtt megölték a fiatal gázai fotóst, aki másfél évig dokumentálta a háborút

A családjával együtt megölték a fiatal gázai fotóst, aki másfél évig dokumentálta a háborút

Nemzetközi lapszemle: Áll az tűzfal Európában, Orbánt és Le Pent nem akarják kiengedni mögüle

Nemzetközi lapszemle: Áll az tűzfal Európában, Orbánt és Le Pent nem akarják kiengedni mögüle

Összecsomózott lepedőkön menekült a szeretőjétől egy férfi Németországban, nem lett jó vége

Összecsomózott lepedőkön menekült a szeretőjétől egy férfi Németországban, nem lett jó vége