szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A San Diegoban felállított installáció értelmi szerzője a Vitro reklámügynökség volt, akik egy 256 négyzetméteres...

A San Diegoban felállított installáció értelmi szerzője a Vitro reklámügynökség volt, akik egy 256 négyzetméteres felületre helyeztek el különleges alakzatban 3 ezer darab söröskupakot. Nappal akár egy kortárs művészeti kiállításon is érezhetné magát az ember a sok egymás hegyére-hátára pakolt kupak láttán, de ahogy leszáll az est, a plakáthoz csatolt fényforrás egyből értelmet ad a művészi fény-árnyék játéknak. Ha kíváncsi a videóra, látogasson el a blogra!

Európának meg kell értenie az amerikai álláspontot, és nem hisztériázni

Európának meg kell értenie az amerikai álláspontot, és nem hisztériázni

Magyarországon az erős dupla motoros új Peugeot villanyautók

Magyarországon az erős dupla motoros új Peugeot villanyautók

Utolérte a schengeni csatlakozás az IBUSZ-t

Utolérte a schengeni csatlakozás az IBUSZ-t

Megsértődtek az olaszok, kizáratnák az észteket az Eurovízióról

Megsértődtek az olaszok, kizáratnák az észteket az Eurovízióról