szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sex sells. A marketingesek alaptörvényének egyik paragrafusát a hirdetők néha szó szerint veszik. Összegyűjtöttünk öt hirdetést, amely orgazmussal próbálja vonzóvá tenni a portékát.

Kéjes sikolyok, vonagló testek, fülledtség. Kutyával, babával és szexszel bármit el lehet adni, ez utóbbit néhány hirdető pedig véresen komolyan veszi. Legutóbb a Foot Locker sportszermárka rukkolt elő egy orgazmusos klippel, melyből kiderül: a cipőbe bújás maga a csúcs. Az erotikus élményt illusztráló reklámfilm érdekessége, hogy talán elsőként a férfiak orgazmusára is koncentrál.

A női orgazmus ugyanis sokkal izgalmasabb témának bizonyult eddig. Mi szükség a férfira, ha a vágyott állapotot egy samponnal is el lehet érni?

A hajápoló-márka egész sorozatot készített a kéjes szpotból, megjelenik az irigy szomszéd néni és a frusztrált légiutas is, akik mind ugyanazt akarják: orgazmust, ha más nem, a sampon segítségével. De a kívánatos állapot nemcsak külsőleg érhető el, 2007-ben egy teát reklámozó kisfilm is készült, mely elfogyasztva a csúcsra juttat.

Spanyolországban a politikusok sem voltak prűdek felhasználni a receptet. A 2010-es választások alkalmával a szocialista párt kampányfilmjében a lelkes voksoló eljut az orgazmusig, méghozzá a választóhelyiségben.

A leghitelesebb orgazmusos reklám mégis az, melynek tárgya valóban a szex. A Durex egyik termékét reklámozza a nők kéjének bemutatásával.

Így dolgozott a New Orleans-i terrorista: okosszemüveget viselt, azzal derítette fel a terepet is

Így dolgozott a New Orleans-i terrorista: okosszemüveget viselt, azzal derítette fel a terepet is

1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett

1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett

Trump nyilatkozata kétéves mélypontra lökte a forintot

Trump nyilatkozata kétéves mélypontra lökte a forintot

Martini Noémi: Magyarország a kacsáké

Martini Noémi: Magyarország a kacsáké