Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Shaun Clayton összeszórt egy kupacba néhány kávéreklámot az 50-es, 60-as évekből, olyanokat, amiket ma már...
Shaun Clayton összeszórt egy kupacba néhány kávéreklámot az 50-es, 60-as évekből, olyanokat, amiket ma már elsöpörne a feministalobbi. Jobban mondva ezeknek is csak egy részét hagyta meg, azt, amikor az addig kennyére kenhető férj átvált kíméletlen kávékritikusba. Kérdésünk már csak annyi: vajon változott-e ez azóta? És a magyar háztartásokra vajon mennyire jellemző reggelente ez a koffeinkálvária - már ha egyáltalán jellemző az, hogy férfi és nő együtt fogyasztja el a reggelit? Videó kicsivel lejjebb.