Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Faxos szavazással az FIA Motorsport Világtanácsa (WMSC) is jóváhagyta a Formula 1 Commission által a múlt héten előterjesztett motorszabály változást, így immáron hivatalossá vált, hogy 2014-től 1,6 literes, V6-os turbómotorok hajtják majd a Forma-1-es versenygépeket.
Noha a Forma-1-es sereghajtó Hispania körüli zűrzavar az utóbbi hetek valamelyest elcsitult, a háttérben továbbra is nagy lehet a kavarodás a spanyol kiscsapatnál. A legfrissebb fejlemények szerint hamarosan kirúghatják a csapatfőnököt, Colin Kollest, márpedig ebben az esetben a gárdának költöznie kell.
Továbbra is Renault-erőforrásokat használhat a Forma-1-ben domináns Red Bull Racing, amely előrehaladott tárgyalásokat folytat a francia gyártóval a 2012 végén lejáró motorszállítói szerződés meghosszabbításáról – erősítették meg a csapat magas rangú vezetői.
Két új szakember érkezését jelentette be a műszaki stábjának megújításán dolgozó Forma-1-es Williams istálló: Jason Somerville az aerodinamikai részleg irányítását veszi át, míg Mark Gillan főmérnökként kap szerepet az idén fennállása leggyengébb teljesítményét nyújtó brit csapatnál.
Az Audi állt a Forma-1-es motorspecifikáció-változás körüli hercehurca hátterében – árulta el a Red Bull főtervezője, Adrian Newey. A szakember szerint a szerepvállalással kacérkodó négykarikás márka miatt fogadták el a napokban felülbírált 1,6 literes, négyhengeres, turbós formulát, de az ingolstadti márka változtatott a tervein.
Lewis Hamilton, a McLaren pilótája szerint számos fejlesztést lehetett volna alkalmazni már a hétvégi Európa Nagydíjon is, az istálló mégsem kockáztatott. Szerinte ez így nem mehet tovább, és ebben csapattársa is egyetért vele.
A Red Bull ausztrál pilótája, Mark Webber volt a leggyorsabb a Forma-1-es világbajnoki sorozat Valenciában zajló Európa Nagydíjának pénteki első szabadedzésén.
Egyre valószínűbb, hogy az FIA egy évvel elhalasztja a 2013-re tervezett Forma-1-es motorformula-változást, ráadásul úgy hírlik, hogy a specifikáción is módosítanak: elképzelhető, hogy az eredeti tervekkel ellentétben nem soros négyhengeres, hanem V6-os turbómotorok érkeznek a királykategóriába - írja az automenedzser.hu.
Egy nemrég készült felmérésből kiderül, hogy a hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher még mindig a legnépszerűbb sportoló Németországban, messze megelőzi az utódjának kikiáltott Sebastian Vettelt.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) szerdán hivatalosan bejelentette, hogy októberben sem tartják meg a márciusról elhalasztott Forma-1-es Bahreini Nagydíjat, a debütáló indiai futam pedig visszakerül az eredetileg tervezett október 30-i időpontra.
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke szerint az istállón már csak a csoda, esetleg a Silverstone-i Brit Nagydíj segíthet, ha 2011-ben világbajnoki címet akar szerezni.
Lewis Hamilton Kanadában kiesett, miután összeütközött csapattársával, a későbbi futamgyőztes Jenson Buttonnal. Környezete szerint csalódott, mert az egyik legjobbnak tartja magát, akinek minden versenyt meg kellene nyernie.
Jenson Button, a McLaren pilótája nyerte meg az eső miatt újraindított Kanadai Nagydíjat, miután a végig az élen autózó Sebastian Vettel (Red Bull Racing) az egyik utolsó kanyarban hibázott, a brit pedig megelőzte.