Ügyfélszolgálati vonalra tereli a Twittert a Telenor

Ügyfélszolgálati vonalra tereli a Twittert a Telenor

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu

Közel két hónapnyi szünet után hamarosan reaktiválja magát Twitteren a mobilszolgáltató.

Június közepe óta nem használta érdemben a Twittert a Telenor. A közösségi felületen korábban aktív szolgáltató a hvg.hu megkeresésére elmondta: a csatornát elsősorban ügyfélszolgálati célokra szeretnék használni a jövőben, jelenleg a folyamat megbízható üzemeltetésének hátterét alakítják ki.

A szolgáltatót korábban több Twitter-felhasználó kritizálta az őket követők “retweetjeinek retweetelése” és a csatorna automatikusan posztoló szolgáltatásokkal való összekötése miatt.

A hazai mobilszolgáltatók közül mindhárom használja a közösségi médiát. Twitteren a Telenornak 3500, a T-Mobile-nak 6700, a Vodafone-nak 4100 követője van.