szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A cool szó egyik jelentését talán menőként, trendiként fordíthatnánk, de hogy a Microsoftot tartják egyre „kúlabbnak” a fiatalok, az bizonyára sokakat meglep.

Érdekes eredménnyel zárult a Reuters és az Ipsos felmérése: a megkérdezett fiatalok (18 és 29 év közöttiek) nagyjából fele érzi jóval menőbbnek (kúlabbnak) a redmondi cégóriást, mint amilyen pár éve volt, és ennél kevesebben érezték ugyanezt a Facebook vagy a Twitter esetében.

Ez pedig nagy elégtétel lehet a szoftveróriásnak, akit sokszor kigúnyoltak a Szilícium-völgyben amiatt, hogy nem tudja igazán a saját oldalára állítani a fiatalokat.

A kedvező megítélés hátterében az ügyes Surface-kampány állhat, illetve a játékosokat érintő Microsoft-innovációk az Xbox 360-nal és a Kinecttel kapcsolatban.

Microsoft

Persze azért vannak cégek, akik még a Microsoftnál is menőbbek a fiatalok körében, a megkérdezettek 70 százaléka érezte ezt a Google (Android) esetében, és 60 százalékuk gondolta úgy, hogy az Apple „menőségi” faktora is folyamatosan emelkedett az elmúlt néhány évben.

Google, Apple, Microsoft – azért nem is olyan rossz a „kúlak”, sőt egyre „kúlabbak” társasága.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!