Balogh Csaba
Balogh Csaba
Tetszett a cikk?

A hazai mobiltelefonos piac meghatározó mérföldköve volt 1995 decembere. A Westel 900 Mikulás névre keresztelt akciója hatalmas siker volt, erőteljes árversenyt indított be a szektorban.

Tizenkét nap alatt 50 ezer új ügyfélt hozott a most már Telekom néven futó Westel 900-nak a magyar mobiltörténelem egyik legemlékezetesebb - hacsak nem a legemlékezetesebb - akciója. A Mikulás néven futó kampány nem csak a szolgáltatónak volt fontos, hanem az előfizetőknek is: ehhez köthetjük ugyanis a komoly árverseny beindulását az idén 23 éves magyar mobilpiacon.

A hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalára érkezett visszaemlékezés szerint "akkora volt a túljelentkezés, hogy rendőrök vigyáztak a dolgozókra és a rendre a Kaposvár utcai Westel 900 székház előtt. Különtermet osztottak, hogy kuponra vagy jogosult, hogy telefont vehetsz".

Egy kis nosztalgiázás gyanánt íme a kampány 1996 tavaszi utózöngéjének plakátja.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!