szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hathatós segítséget nyújthat a kkv-k számára az a CRM-rendszer, mellyel átláthatóbbá válik az ügyféllista, így hatékonyabbá tehető az értékesítés is.

A limitált erőforrással rendelkező kkv-k ügyfélkezelését és értékesítési folyamatait igyekszik megkönnyíteni a MiniCRM nevű webes szolgáltatás, amely androidos eszközökre is elérhető. A program segítségével modulokba különíthetők el az értékesítési, ügyfélszolgálati és számlázási feladatok, a tagoltságnak köszönhetően pedig az egyes modulokon belül is könnyen átláthatóvá válnak a folyamatok.

MiniCRM

A szolgáltatás felületén felvihetjük az ügyfelek legfontosabb adatait, és megadhatjuk azt is, melyik munkatársunk ügyfélkörébe tartozik. Az Értékesítés menüponton belül a Marketing csoportban jelennek meg azok az ügyfelek, akik már feliratkoztak például a hírlevélre, de még nem került velük kapcsolatba a cég. Az értékesítés csoportban a cég számára potenciális érdeklők adatlapjait találjuk, melyekhez percre pontos lebontásban adhatjuk meg, milyen feladatot kell velük elvégezni, valamint azt is beállíthatjuk, hogy a rendszer például egy tárgyalás előtt mennyivel emlékeztessen bennünket a találkozóra.

Az ügyfelek által jelzett problémát az Ügyfélszolgálat menüpontban vihetjük fel a rendszerbe, a felület jobb oldalán pedig az is nyomon követhető, hogy megoldódott-e már a hiba, vagy hol tart a folyamat.

A rendszer a felvitt adatok alapján statisztikát is készít az elvégzett feladatokról, ami alapján egyértelműen látható, melyik ügyfél esetében milyen megkeresés volt a leghatékonyabb. Ezzel a későbbiekben még eredményesebbé tehető az értékesítés.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!