szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Miközben a Telenor csak "megnövekedett várakozási időt" említ, a gyakorlatban már hétfőn is szinte elérhetetlen volt a mobilcég telefonos ügyfélszolgálata. Pedig fontos lenne: most jelezhetik az ügyfelek, hogy ki nem kér az áremelésből. A keddi nap még rosszabbnak ígérkezik.

A Telekom mellett a Telenor is július 1-jével, azaz holnaptól emeli meg észrevehetően árait. (Ha telekomos, itt találja az új tarifákat, ha a Telenor ügyfele, akkor pedig ide kattintson.) Ahogy arról már hétfőn beszámoltunk, a Telenor nem bírta, nem bírja az áremelést elutasító ügyfelek rohamát.

A közösségi csatornákon tömegével olvasható ügyféltapasztalatok szerint azonban nem csak a szolgáltató üzleteiben volt gond: a Telenor telefonos ügyfélszolgálata is elérhetetlen. A hvg.hu egy teljesen nyugodtnak vélt időszakban, kedden éjjel 1 óra előtt próbálta felhívni a 1220-at, és bár sokakkal ellentétben mi nem foglaltjelzést kaptunk, nem jártunk sokkal jobban. Az automata bemondás szerint "Technikai okok miatt kérését nem tudjuk végrehajtani. Kérjük, ismételje meg hívását később."

@almos / Twitter

Mivel ma van az áremelés előtti utolsó nap, a kedd még rosszabbnak ígérkezik. Bár a szolgáltató szerint "érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni", már most megmondjuk, hogy erre nem sok esélye lesz.

Ha telenoros és érdeklik a fejlemények, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!