Napi abszurd: több tucat embernek nem sikerült bekötnie a cipőjét, mert nem működött a szoftver

Napi abszurd: több tucat embernek nem sikerült bekötnie a cipőjét, mert nem működött a szoftver

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte már minden eszközünk, sőt ruhánk és cipőnk is lehet "okos". Hogy ez a néha talán túlzásba is vitt okoskodás milyen veszélyekkel jár, azt jól illusztrálja a Nike okoscipőjének esete.

Tavaly megígérte, idén év elején aztán le is szállított a Nike az önbefűzős cipőt. Hogy a termék nyitánya nem sikerült a legjobban, arról már mi is írtunk: korábbi cikkünkből kiderül, hogy a cipőfűző kezelésére szolgáló alkalmazás többeknél csak az egyik fűzőt kezelte.

Akinek az előző mondat nem hangzik egyszerre futurisztikus tragikomédiának, annak mutatunk egy jobbat: a The Washington Post cikke egy olyan férfit mutat be, aki egyszerűen nem tudta használni a cipőjét, mert egy szoftverfrissítés után nem csak az alkalmazást nyomogatva nem volt hajlandó "magától" befűződni a cipő, de a fűzőket magán a lábbelin sem lehetett bekötni.

©

Bár a Nike szerint a probléma csak az Adapt BB névre hallgató cipő (fel)használóinak töredékét érinti, a lábbelihez tartozó Nike Adapt alkalmazás 2,4 csillagos értékelése azt jelzi: nem túl okos az okoscipő.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hozzászólások