szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

A feladat médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.

A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Majd negyedével esett tavaly a Mol adózás előtti eredménye

Majd negyedével esett tavaly a Mol adózás előtti eredménye

Reklámkampányt indított a brit kormány, hogy ne menjenek oda az albánok

Reklámkampányt indított a brit kormány, hogy ne menjenek oda az albánok

ENCJ: A magyar igazságszolgáltatás függetlensége „komoly kihívásokkal néz szembe”

ENCJ: A magyar igazságszolgáltatás függetlensége „komoly kihívásokkal néz szembe”

Nem sokáig tartott az árcsökkenés a benzinkutakon

Nem sokáig tartott az árcsökkenés a benzinkutakon