szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Initiative Média Kft. nyerte meg a Magyar Posta Zrt. beszerzési igazgatóságának 1 milliárd 690 millió forintos keretösszegű, médiaügynökség-kiválasztási tenderét - derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A kiírás 2014-re és 2015-re szólt, a tárgyalásos közbeszerzésre két ajánlat érkezett, de a másik ajánlattevő nevét nem közölte a kiíró. A tendert lezáró döntés tavaly december 18-án született.

A feladat médiatervezés, médiafoglalás- és vásárlás, különös tekintettel hirdetések megjelentetésére, illetve kampányok szervezésére. A hirdetéseket a nyomtatott, az elektronikus és online médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken kell megjeleníteni.

A célország Magyarország, de esetlegesen az Európai Unió tagországai, valamint Oroszország és Ukrajna is szóba jöhet.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Beismerte a futár, hogy betörte a szélvédőjét az őt szándékosan elütő Mercedesnek

Beismerte a futár, hogy betörte a szélvédőjét az őt szándékosan elütő Mercedesnek

Rokonok, barátok és ismerősök sikeres feltőkésítése után távozhat a Fidesz-univerzumból Matolcsy György

Rokonok, barátok és ismerősök sikeres feltőkésítése után távozhat a Fidesz-univerzumból Matolcsy György

A magyarokat még mindig az alacsony fizetések aggasztják, nem az LMBTQ – elkészült Magyarország 2024-es problématérképe

A magyarokat még mindig az alacsony fizetések aggasztják, nem az LMBTQ – elkészült Magyarország 2024-es problématérképe

Vigyázat, feléled a jövőd! – A kormány arra épít, hogy sikerül költekezésre bírni az óvatoskodó országot

Vigyázat, feléled a jövőd! – A kormány arra épít, hogy sikerül költekezésre bírni az óvatoskodó országot