Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"76ad3332-9908-4fca-af89-68888508c405","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Január óta harmadával estek a cég részvényárai. ","shortLead":"Január óta harmadával estek a cég részvényárai. ","id":"20250425_Tovabbra-is-valsagban-a-Nissan-rekordmerteku-veszteseg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/76ad3332-9908-4fca-af89-68888508c405.jpg","index":0,"item":"c54437fb-77f6-4988-9738-670bb152e424","keywords":null,"link":"/cegauto/20250425_Tovabbra-is-valsagban-a-Nissan-rekordmerteku-veszteseg","timestamp":"2025. április. 25. 08:02","title":"Továbbra is válságban a Nissan, rekordmértékű veszteséget várnak","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93","c_author":"bankmonitor.hu","category":"gazdasag","description":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon fenntarthatatlan. Habár a magyar nyugdíjhelyzet a következő évtizedekben jelentősen nehezebbé válik, a teljes összeomlás valószínűleg nem fog bekövetkezni.","shortLead":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon...","id":"20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93.jpg","index":0,"item":"b41ae295-e236-47a4-b2ef-d298894fea23","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","timestamp":"2025. április. 25. 05:26","title":"Tényleg fenntarthatatlan lenne a magyar nyugdíjrendszer?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"91f9b793-88c4-47d2-97c7-390361275399","c_author":"Marabu","category":"itthon","description":"","shortLead":"","id":"20250425_Marabu-Feknyuz-Videkfejlesztes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/91f9b793-88c4-47d2-97c7-390361275399.jpg","index":0,"item":"07a47dab-8923-4981-aa5b-42ab48c4234b","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_Marabu-Feknyuz-Videkfejlesztes","timestamp":"2025. április. 25. 05:05","title":"Marabu Féknyúz: Vidékfejlesztés","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c98c536e-83e5-4d46-a5c3-a9083a86e31e","c_author":"Nagy Gábor","category":"360","description":"A húsvéthétfőn elhunyt pápára emlékezünk, itthon pedig körbenézünk: mi lesz a MÁV-val és milyen közeljövő vár a Fideszre? Ajánló a HVG friss számából.","shortLead":"A húsvéthétfőn elhunyt pápára emlékezünk, itthon pedig körbenézünk: mi lesz a MÁV-val és milyen közeljövő vár...","id":"20250424_hvg-fulszoveg-Nagy-Gabor-A-varosnak-es-a-foldkereksegnek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c98c536e-83e5-4d46-a5c3-a9083a86e31e.jpg","index":0,"item":"a717ea27-a1ab-4097-8f63-a5bf969f9f82","keywords":null,"link":"/360/20250424_hvg-fulszoveg-Nagy-Gabor-A-varosnak-es-a-foldkereksegnek","timestamp":"2025. április. 24. 08:00","title":"Nagy Gábor: A városnak és a földkerekségnek","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ff8ad027-7647-4953-8e20-abc991145d41","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"A méltányossági gyógyszerkérelmekről az alapítvány kuratóriuma dönt. Hetente, de a sürgős kérelmeket „igyekszenek” prioritásként kezelni.","shortLead":"A méltányossági gyógyszerkérelmekről az alapítvány kuratóriuma dönt. Hetente, de a sürgős kérelmeket „igyekszenek”...","id":"20250425_Kiderult-par-reszlet-a-kormany-gyogyszeralapitvanyanak-mukodeserol","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ff8ad027-7647-4953-8e20-abc991145d41.jpg","index":0,"item":"c7c0fdee-7acb-49e7-9c23-ec62f2c694a1","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250425_Kiderult-par-reszlet-a-kormany-gyogyszeralapitvanyanak-mukodeserol","timestamp":"2025. április. 25. 08:10","title":"Kiderült pár részlet a kormány gyógyszeralapítványának működéséről","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"455ba2c1-5b65-4489-93ec-39160c6a53ec","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A nyolcadik generációs vadonatúj Lexus ES hibrid és elektromos hajtással készül.","shortLead":"A nyolcadik generációs vadonatúj Lexus ES hibrid és elektromos hajtással készül.","id":"20250424_szemrevalo-luxusszedan-a-most-eloszor-villanyautokent-is-elerheto-uj-lexus-es","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/455ba2c1-5b65-4489-93ec-39160c6a53ec.jpg","index":0,"item":"ae517f1d-83c6-4bd6-9072-e56254dd499d","keywords":null,"link":"/cegauto/20250424_szemrevalo-luxusszedan-a-most-eloszor-villanyautokent-is-elerheto-uj-lexus-es","timestamp":"2025. április. 24. 11:49","title":"Szemrevaló luxusszedán a most először villanyautóként is elérhető új Lexus ES","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b2277e68-61de-472e-ad1d-5bef4aae4e3f","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Jelentős mennyiségű csapadékra és erős széllökésekre lehet számítani a hétvége elején. ","shortLead":"Jelentős mennyiségű csapadékra és erős széllökésekre lehet számítani a hétvége elején. ","id":"20250425_esernyo-zivatar-eso-riasztas-hungaromet-elorejelzes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b2277e68-61de-472e-ad1d-5bef4aae4e3f.jpg","index":0,"item":"ea1a116b-2425-4cb7-9990-70134fb33d75","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_esernyo-zivatar-eso-riasztas-hungaromet-elorejelzes","timestamp":"2025. április. 25. 17:01","title":"Kiadták a riasztást: viharos szél és jégeső jön","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"6b8ed06c-a40e-4eb1-84e9-558844860745","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"A Nébih szerint a vírus “gyakorlatilag már folyamatosan jelen van hazánkban”.","shortLead":"A Nébih szerint a vírus “gyakorlatilag már folyamatosan jelen van hazánkban”.","id":"20250424_40-ezer-pulykat-olnek-le-Szarvason-a-madarinfluenza-miatt","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6b8ed06c-a40e-4eb1-84e9-558844860745.jpg","index":0,"item":"c1eea6c1-2178-4bdc-8300-7844c8838357","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250424_40-ezer-pulykat-olnek-le-Szarvason-a-madarinfluenza-miatt","timestamp":"2025. április. 24. 21:22","title":"40 ezer pulykát ölnek le Szarvason a madárinfluenza miatt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Vajon lenyomja Alonso az új, de a Ferrarihoz azért mégiscsak visszatérő csapattársát, Räikkönent? Lesz csapaton belüli atomvillanás? És a Mercedesnél? Tényleg a német motorok a legjobbak, a Renault meg menthetetlen? Vagy „csupán” annyi a franciák hátránya, hogy még írják a Red Bullal a mindent helyrebillentő vezérlő szoftvert?
Vajon Maldonado hányszor verte a fejét a falba az utóbbi hónapokban amiatt, hogy azt a temérdek venezuelai állami pénzt a markában szorongatva, a tavalyi év végén olyan peckesen kisétált (az akkor tényleg csapnivalóan rossz, de az idénre megtáltosodó) Williams istálló ajtaján? És a folyamatos csúszásban lévő, rendre továbbra is hantázáson kapott Lotusban – ahová szerződött – vajon nem a süllyesztő vár-e rá? Ki kell-e nevetni Grosjeant amiatt, hogy továbbra is azt hangoztatja, hogy meghatározó pilóta akar lenni a mezőnyben?
Hol a helye most Massának? Minden este elmormol egy testesebb fohászt amiatt, hogy három gyászos ferraris év után nem kiírták a folytatásból, hanem élete sanszát kapta meg arra, hogy bizonyítsa: nem csak másodhegedűsnek jó? Képes-e felnőni a brazil árnyékában az aszfaltba azért már bele-belekarmoló Bottas olyan magasra, hogy ő legyen az új finn csoda?
f1-live.hu
Lehet-e szépségben felülmúlni a Martini logós Williamset? Miért nem narancssárga a McLaren? Felzárkózik-e, és elmozdul-e a sereghajtói pozíciójából a Ferrari-motorra váltó Marussia? Tényleg lesz még csúnyább ormánya is a Caterhamnek? Megeshet, hogy legalább a szezon elején a Toro Rosso – az orosz Kvyattal a fedélzetén – jobb lehet, mint a Red Bull?
Bosszút áll-e Perez az őt tavaly az utolsó utáni pillanatban kirúgó McLarenen? Beérik-e végre Hülkenberg – újra a Force Indiánál? Hol van Räikkönenen új tetkó? Alonso tényleg abbahagyja a hülye szamurájbölcsességek twittelését? Lehet-e Hamilton bajnok Rosberg ellenében egy full német versenyistállóban? Mennyit kopott egy év kihagyással Kobayasi, és a Caterhamnél lehet-e belőle újra ronin vagy marad szamuráj? A kis Magnussen nyugdíjba küldi-e Buttont – vagy a brit öröktermőre állított karrierje ismét virágzásba fordul, és így bizonyítja a 2015-ben érkező Hondának, hogy a mcLarenes újranősülésénél vele továbbra is számolni kell?
Elképzelhető-e egyáltalán, hogy az év eleji tesztek során kirajzolódó erőviszonyokat (első a Mercedes, sehol sincs a Red Bull) egyes csapatok direkt torzították? Ki? A Ferrari? A Red Bull? A Mercedes? Az is teljesen kizárt, hogy az utolsó teszten egy-egy csapat (amúgy a széria hagyományaihoz hűen) leginkább a szponzorai megnyugtatását tartotta a leginkább szem előtt?
Mennyi a valószínűsége annak, hogy ne a leggyorsabb autóval nyerjék meg az első futamot? És annak, hogy a világbajnoki címet? Egy futamon hány autó kiesése tekinthető botrányosan soknak?
Fogadunk, hogy drasztikusan felgyorsul a szerelés, és nem kell majd fél nap egy sebváltócseréhez? Lesz a tavalyi gumidráma után most üzemanyagdráma? Ha extra gumit adtak a Q3-ba bejutóknak, miért nem adnak extra pontot is a rajtelsőségért? Érti valaki, hogy kit, miért, mikor, mennyire büntethetnek verseny közben? Megbékélt-e bárki is az utolsó futam dupla pontozásával?
AFP / William West
Mennyi idő kell ahhoz, hogy megszokjuk az új, leginkább a büdös bogár és a repedt fazék hangjának mixelésével utánozható motorhangokat? Mennyit gyorsul a széria a szezon során, ha két hengerrel kevesebbel is alig egy másodperc a hátrányuk a legjobbaknak a tavalyi önmagukhoz képest? Sok vagy kevés körönként az 1,6 V6-os motor mellé körönként 33 másodpercig használható "nem hagyományos" erőforrás? Ki éri el Monzában először a 360 km/h sebességet? Milyen a füstje, és milyen lánggal ég versenyen egy tönkre ment turbó?
Letaszítják-e a mérnökök trónjáról Adrian Neweyt, a Forma–1 istenített tervezőjét? Melyik csapatnál lesz dráma abból, hogy az istállók között elmúlt évek legnagyobb mérnök-, és szakemberkeringője zajlott a holtszezonban? Mit keres Ron Dennis már megint a fedélzeten? Ugye, hogy bénán néz ki Boulliet McLaren-szerelésben? Hová ásták el Martin Whithmarsh-ot? Ecclestone-nak tényleg van annyi bőr a képén, hogy októberben Szocsiba is simán elvigye a mezőnyt?
Látjuk-e majd a Vettelt amiatt pityeregni, hogy a mezőny hátsó traktusában kell körözgetnie, mert már nem az övé a legjobb autó? Ennek lesz köszönhető, hogy Ricciardo képes lesz olykor legyőzni őt? Meddig bírja ki, hogy ne szóljon be a regnáló bajnoknak a partvonalon kívülről Mark Webber?
...
Megannyi kérdőjel után – és azt követően, hogy ma hajnalban, Ausztráliában, az első szabadedzéssel hivatalosan megkezdődött a 2014-es F1-es szezon – továbbra is az a legfontosabb kérdés, hogy: Vajon felébred-e a kómából Michael Schumacher valaha?