szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A több mint 15 ezer euróba kerülő sárga fényezés gyári extra, a többi kiegészítő és a motortuning viszont a Brabus műve.

Harminchét éve, amikor a Mercedes-Benz a Puch-kal közösen elkezdte gyártani a G-osztályt, valószínűleg senki nem gondolta volna, hogy az eredetileg katonai célokra szánt jármű polgári változata ekkora karriert fog befutni, úgy hogy közben az alapkoncepció változatlan marad. A G-osztály még mindig egy vérbeli terepjáró, amely komoly terepakadályokkal is képes megbirkózni, igaz manapság ezt a tulajdonságát már egyre kevesebben élvezik. A sportterepjárók korában a G-osztályt is inkább városi vagy autópályás használtra veszik, így egyre nagyobb az igény az AMG verzió iránt, valamint a garanciális minőségű tuningra.

Brabus

Utóbbiból az egyik legjobb csomagot a Brabus kínálja Widestar néven, amely a nevéhez méltóan egy karosszéria-szélesítő csomagot takar a márkára jellemző átfogó motortuning kíséretében. A képeken látható 5.5 literes biturbó V8-as motorral szerelt G63 AMG esetében ez 700 lóerőt és 960 Nm maximális nyomatékot takar, amivel a két és fél tonnás romboló kevesebb 4,9 másodperc alatt gyorsul álló helyből százas tempóra, a végsebessége pedig eléri a 240 km/h-t.

Brabus

Hogy a megjelenése még sokkolóbb legyen, tavaly óta „Crazy Color” színekben is elérhetővé tette a Mercedes, így a Brabus által kezelésbe vett példány „napsugár sárga”árnyalatban pompázik, ami egy 15 ezer eurós gyári extra. Ehhez jön még a Brabus szélesítő csomagja, fekete gallytörőráccsal, 23-colos felnikkel, valamint Alcantara bőrbelsővel megtámogatva, és már kész is a terepjárók Lamborghinije.

Brabus
Brabus
Brabus
Brabus
Brabus
Brabus
Brabus
Brabus

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!