szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kocsik közt repkedek a reklámrobotok, hogy hirdessék az Ubert.

Az Uber, amelyet Magyarországról már sikerrel elüldöztek, nem mondható visszafogottnak semmilyen szempontból, ha hagyományos üzleti modellek megújításáról van szó.

A cég ugyanis, azt az egyébként ötletes – bár feltehetőleg teljesen illegális – kampányt eszelte ki, hogy kienged egy csapatnyi drónt, amelyek kis táblákat cipelve hívják fel a figyelmet arra, hogy mennyivel hatékonyabban lehetne közlekedni. Csak egyedül ülsz az autódban? Pontosan ezért nem láthatod a vulkánokat – utalak a táblákon a nagyváros szmogos levegőjére a levegőben lebegő drónok.

Csak remélni lehet, azért ez nem a reklámozás jövője, hanem egyszeri látványos ötlet egy olyan cégtől, amely mindent szeret felforgatni.

Az Uber amúgy is rendkívül sikeres errefelé – alapvetően a Bloomberg cikke is ezt tárja fel – többek közt annak köszönhetően, hogy úgynevezett Uberpoolt is kínál, vagyis többen osztoznak meg egy fuvaron, amelynek révén még olcsóbban lehet közlekedni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!