szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ikonikus izomautó legújabb kivitele az eddigi alapmodell és a csúcsváltozat közé ékelődik be.

A Ford Mustang jelenleg háromféle kivitelben kapható. Az EcoBoost alapmodellben egy 2,3 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található, mely 290 lóerős teljesítményt produkál, a GT-ben egy 450 lóerős 5 literes szívó V8-as egység rejtőzik, a limitált Bullittban pedig az utóbbi motor 460 lóerőre felhúzott változata teljesít szolgálatot.

Most pedig megérkezett a keresztségben Mustang 2.3L High Performance Package nevet kapott új változat, mely a 290 és a 450 lóerős kivitelek közötti űrt hivatott kitölteni. A kicsit nagyobb turbónak, a módosított vezérlésnek és a jobb hűtésnek köszönhetően a benne lévő 2,3 literes motor 330 lóerős teljesítményt ad le, miközben a nyomatéka eléri a 475 Nm-t (alapmodell: 440 Nm).

Ford

A módosított váltóval és adaptív sportkipufogóval szerelt újdonság csúcsnyomatéka 2500-tól egészen 5300-as percenkénti fordulatszámig lehívható, vagyis 40 százalékkal nagyobb sávban, mint az alapmodell esetében. A felfüggesztés és a fék a GT nagytestvérből érkezett, a 19 colos kerekeken gördülő új Mustang tengelyek közötti súlyeloszlása közel ideális, 53:47 százalékos.

Ford

A 265/40R Pirelli P Zero Corsa gumikkal szállított Mustang 2.3L High Performance Package forgalmazása ősszel kezdődik meg. A hazai árusításról egyelőre nincsenek információnk. A nemrégiben általunk is alaposan kipróbált, kupé és kabrió változatban készülő aktuális Mustang magyar alapára 12,8 millió forint, az 5 literes V8-as motorral szerelt változat pedig minimum 14,8 millió forint ellenében vezethető haza.

Ford

 

Ford
Ford
Ford
Ford

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!