Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kereskedelmi márka

Vállalkozás

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

Fülöp Attila kiakadt Magyar Péter bicskei látogatásán

Fülöp Attila kiakadt Magyar Péter bicskei látogatásán

Újabb megható fotót posztoltak Bruce Willis lányai

Újabb megható fotót posztoltak Bruce Willis lányai

A Műegyetemen is elkezdődik a modellváltás

A Műegyetemen is elkezdődik a modellváltás

Magánosított kutatóhálózatok: a magyar tudományos élet utolsó fejezete

Magánosított kutatóhálózatok: a magyar tudományos élet utolsó fejezete

Szeretettel a Vajdaságból: Kínai pénzből bővítenék a Röszke-Horgos-határátkelőt. Jó ötlet ez?

Szeretettel a Vajdaságból: Kínai pénzből bővítenék a Röszke-Horgos-határátkelőt. Jó ötlet ez?

A kormány felmenti magát a távlati tervezés alól

A kormány felmenti magát a távlati tervezés alól

Telefonlopási ügy miatt mond le a brit miniszter

Telefonlopási ügy miatt mond le a brit miniszter

Záporok, sőt hózáporok is bonyolíthatják az életünket pénteken

Záporok, sőt hózáporok is bonyolíthatják az életünket pénteken

A szálloda- és vendéglátóiparban is bevezetik a 24 hónapos munkaidőkeretet

A szálloda- és vendéglátóiparban is bevezetik a 24 hónapos munkaidőkeretet

A címlapról ajánljuk