Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kereskedelmi márka

Vállalkozás

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

Három cégéből összesen 18 milliárd forint osztalékot vett ki a kormány kommunikációs tenderbajnoka, Balásy Gyula

Három cégéből összesen 18 milliárd forint osztalékot vett ki a kormány kommunikációs tenderbajnoka, Balásy Gyula

Sztrájkbizottságot alakítanak a fővárosi cégeknél működő szakszervezetek

Sztrájkbizottságot alakítanak a fővárosi cégeknél működő szakszervezetek

Szupermarketben is kapható lesz a Volkswagen legnépszerűbb terméke, a currywurst

Szupermarketben is kapható lesz a Volkswagen legnépszerűbb terméke, a currywurst

Emilia Clarke az Operaházban járt

Emilia Clarke az Operaházban járt

Videógenerátort kapott a Microsoft internetes keresője, a Bing

Videógenerátort kapott a Microsoft internetes keresője, a Bing

Szinte az egész országra figyelmeztetést adtak ki zivatarveszély miatt

Szinte az egész országra figyelmeztetést adtak ki zivatarveszély miatt

Hét megyére adtak ki figyelmeztetést zivatarok miatt

Hét megyére adtak ki figyelmeztetést zivatarok miatt

Hiába van két vagyonkezelő cége Habony Árpádnak, most egyikre sem lehet túl büszke

Hiába van két vagyonkezelő cége Habony Árpádnak, most egyikre sem lehet túl büszke

Márki-Zay Péter pártja nem indul a 2026-os választáson

Márki-Zay Péter pártja nem indul a 2026-os választáson

A címlapról ajánljuk