Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kereskedelmi márka

Vállalkozás

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

Megvizsgáltak öt gázóriás bolygót, és az eredmény felborít mindent, amit a bolygóképződésről tudott a tudomány

Megvizsgáltak öt gázóriás bolygót, és az eredmény felborít mindent, amit a bolygóképződésről tudott a tudomány

Újabb kérdőjelek merültek fel a nemrég feltámasztott rémfarkasról

Újabb kérdőjelek merültek fel a nemrég feltámasztott rémfarkasról

Ötödik nekifutásra sikerült csak rektorjelöltet választani a Zeneakadémián

Ötödik nekifutásra sikerült csak rektorjelöltet választani a Zeneakadémián

A Harvard tudósai megtalálták a legjobb étrendet az egészséges öregedéshez

A Harvard tudósai megtalálták a legjobb étrendet az egészséges öregedéshez

Kibővíthetik az árréssapkát, az élelmiszerek után újabb termékkörnél korlátozhatják az árat

Kibővíthetik az árréssapkát, az élelmiszerek után újabb termékkörnél korlátozhatják az árat

8 év után szólhat nagyot a Xiaomi újdonsága

8 év után szólhat nagyot a Xiaomi újdonsága

Washington feldarabolná a Google-t, az amerikai bíróság szerint illegális reklámpiaci monopóliumot tart fenn a cég

Washington feldarabolná a Google-t, az amerikai bíróság szerint illegális reklámpiaci monopóliumot tart fenn a cég

Legalább négyen meghaltak, miután lezuhant egy felvonó Olaszországban

Legalább négyen meghaltak, miután lezuhant egy felvonó Olaszországban

Kamatot vágott az EKB

Kamatot vágott az EKB

A címlapról ajánljuk