szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyedülálló rendezvénnyel folytatja a magyar borok népszerűsítését a Magyar Bormarketing Kht. Az idén először, június 20-ra Fröccskultúra-kampányt hirdetnek meg.

Céljuk, hogy e méltatlanul háttérbe szorult, jellegzetes és kultúránkba szó szerint „beleivódott” frissítő boros ital fogyasztását népszerűsítsék, felhívva egyúttal a figyelmet a mértékletes, minőségi magyar borfogyasztásra.

A kampány keretében június 20-án a budapesti Városháza téren, Guinness-rekordkísérlet keretében készítik el a világ legnagyobb kisfröccsét, amihez egy külön erre a célra gyártott 500 literes poharat használnak fel. Az  italt a közönség fogyaszthatja el. Ha netán nem jutna valakinek, az sem baj, hiszen a kitelepülő „fröccsöntödékben” reggel 10-től este 10-ig maximált áron lehet majd fröccsöt inni. A gyerekeket szőlőlével és alma lével várják.

Az eseményt egész napos ingyenesen látogatható kulturális fesztivál kíséri.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Kovács Gábor Gasztro

Milyen fröccsöket ismerünk?

Bár a bor vízzel hígításának eredete az ókori görögökig vezethető vissza, a szódával megbolondított bor történetét jóval később kezdtük írni. Odaadó hívei szerint mindig ideje van, az igazi fröccs szezon kezdetét azonban mégis a tavaszi napsugarak hozzák.