szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A magyar lakossági banki ügyfelek 42 százalékának csökkent a bankszektor iránti bizalma az utóbbi egy évben, és csak 5 százalék bízik jobban a bankokban, mint korábban - derül ki az Ernst and Young legfrissebb nemzetközi felmérésből, amelyben a bankokkal való elégedettséget, valamint a banki kapcsolatokat befolyásoló tényezőket vizsgálták.

Az "Új fogyasztói elvárások korszaka" című felmérést világszerte több mint 20.000 lakossági banki ügyfél megkérdezésével készítették, Magyarországon mintegy ezer embert kérdeztek meg. 

Nagy István Ottó, az Ernst and Young üzletviteli és tanácsadási szolgáltatások partnere az eredményeket bemutató szerdai sajtótájékoztatón hangsúlyozta: a válság hatásaként a bankok új kihívásokkal szembesültek, ezek közül a legnagyobb az ügyfelek bizalmának újbóli elnyerése.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!