szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Megegyezés született a Deutsche Telekom németországi ügyfélszolgálati hívóközpontjai (call centerei) bezárásának ügyében, így a tervezettnél kevesebb, csak 30 központot fognak bezárni és 33 működik tovább.

Az eredeti elképzelés szerint a 63 központ közül 39-et zártak volna be. A Deutsche Telekom (DT) még augusztusban jelentette be, hogy bezárja németországi ügyfélszolgálati hívóközpontjai több mint a felét.

A német vállalat - a Magyar Telekom többségi tulajdonosa - korábban hangsúlyozta, hogy egyetlen munkahelyet sem szüntetnek meg vagy szerveznek ki külföldre.

A hívóközpontoknál dolgozó összesen 18 ezer alkalmazottból több ezret érintenek a bezárások, őket más részlegeknél alkalmazzák.

A Deutsche Telekom, számításai szerint 57 millió euró körül takarít meg a hívóközpontok bezárásával.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!