szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Újságok, televízió- és rádiócsatornák tűnnek el szinte egyik napról a másikra pénzhiány miatt, többszáz újságíró és műszaki szakember van állás nélkül Görögországban.

A válságos helyzet elsősorban azzal magyarázható, hogy 60 százalékkal csökkentek a hirdetések és a reklámok a médiában, és a bankok sem sietnek kedvező kamatozású hitelekkel a médiavállalkozások segítségére.

A görög sajtó a válság előtti években igen jó helyzetben volt, főként az államilag finanszírozott reklámoknak köszönhetően. A televízió és rádiócsatornák sem szűkölködtek: a tizenegymilliós országban hét kereskedelmi és három állami csatorna, ezen felül több mint száz helyi tv-adó és háromszáz országos rádióadó működik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!