szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén július végéig 16 százalékkal többet költöttek az OTP SZÉP kártyabirtokosok, mint tavaly de a legkiemelkedőbb hónap - a Sziget fesztiválnak köszönhetően - várhatóan idén is augusztus lesz.

A már felhasznált, 43 milliárd forintnyi OTP SZÉP kártyás juttatások több mint egyharmadát, mintegy 16,5 milliárd forintot a nyári hónapokban költötték el a kártyabirtokosok. „A SZÉP kártyabirtokosok tudatosan használják fel a kártyájukra feltöltött juttatásokat. Az adatokból kitűnik, hogy a nagyobb összegeket a nyári időszakra tartalékolják” – mondta Kuhárszki András, az OTP Bank Bankszámla Főosztályának igazgatója a cég közleményében. „Jól látható, hogy az OTP SZÉP kártya népszerűsége évről évre növekszik, idén nyárra már több mint 1 050 000 kártyabirtokos használja országszerte. A felhasználók számának és a költések mértékének folyamatos növekedésével a SZÉP kártya az előző évekhez hasonlóan, idén is a belföldi turizmus motorja lehet” – tette hozzá.

Az utóbbi években augusztus a költések szempontjából, az egész évet tekintve kiemelkedő hónap volt. A kártyakibocsátó várakozásai szerint ez idén sem lesz másképp. Annak ellenére sem, hogy idén az augusztus 20 hétvégére esik. A népszerű wellness és termálfürdők mellet az ország egyik meghatározó turisztikai vonzerejének számító Sziget fesztivál belépőjegyeit is megvásárolhatták az OTP SZÉP kártyájukkal a kártyabirtokosok. Akik erről az eseményről lemaradtak, még bepótolhatják a fesztiválszezont az augusztus végi kisebb rendezvényeken.

Cafeteria 2016: idén sem lesz több a tavalyinál

Idén is a SZÉP-kártya a legnépszerűbb cafeteria elem, a vállalkozások által adott béren kívüli juttatások értéke csak éppen hogy nőni tudott. A nagyvállalatok jellemzően adnak cafeteriát, de a magyar cégvilág döntő többségét adó kis- és mikrovállalkozások csak alig-alig élnek ezzel.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!