szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kevés idegesítőbb érzés van annál, mint amikor egy zacskóban több a levegő és kevesebb a chips a vártnál – írta az Independent.

Így volt ezzel az egyik marketingcég, a Siege Media alapítója, Ross Hudgens is. Ezért úgy döntött, véget vet a talánynak, megnézi, melyik márka esetén átlagosan mennyi a csomagban található burgonyaszirom és ehhez képest mennyi a levegő.

Ezt találta:

  • Cheetos - 59 százalék levegő
  • Doritos - 48 százalék levegő
  • Kettle Chips - 47 százalék levegő
  • PopChips - 45 százalék levegő
  • Walkers - 41 százalék levegő
  • Walkers Baked - 38 százalékos levegő
  • Pringles - 28 százalék.

A marketingguru ez alapján arra hívja fel a figyelmet, hogy végre itt a kulcs, vegye mindenki a kezébe, ha az árérték arányosan szeretne vásárolni.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!