szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A szakszervezet szerint a Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre. Arra kérték a járművezetőket, hogy ők is tegyenek bejelentést a BKK-nál, ha atrocitás éri őket.

Az Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKV) közleményt adott ki, miután a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kvázi a nyilvánosság előtt rászólt a sofőrökre, hogy legyenek udvariasak az utasokkal. Utóbbiakat arra kérték, ha nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán.

Az EKV erre válaszul most nekiment a BKK-nak. Azt írják, hogy a cég megalakulása óta gyakran vitatható körülmények között ellenőrzi a munkavégzésüket, nem törődve az őket folyamatosan érő verbális és fizikai támadásokkal. Egyenesen azzal gyanúsítja a szakszervezet a BKK-t, hogy rájuk uszítja az utasokat, biztatva őket feljelentések megtételére. Az EKV szerint inkább az utazási feltételek betartására kellene nagyobb figyelmet fordítania a megrendelőnek.

Azt is hozzátették, hogy a BKK-nál nincsenek tisztában azzal, mennyi támadás éri a dolgozókat, mint ahogy azzal sem, hogy szerintük a konfliktusok döntő része nem abból ered, hogy a járművezetők nem viselkednek megfelelően.

Az EKV most arra kéri a sofőröket, hogy amennyiben atrocitás éri őket, azt jelezzék a BKK panaszvonalán.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!