szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Mire kinyomtatnák, már el is évülne, így inkább csak annyit írnak oda a termékekhez, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben.

Nagyon gyorsan nőnek az élelmiszerárak, a német Aldi és Lidl pedig már meg sem próbálja őket követni újságaiban – vette észre a G7. A portál egy április 19-től érvényes katalógusból mutatott olyan élelmiszerreklámokat, melyeknél a forgalmazó már letakarta az árat egy piros matricával, hiszen a kiadvány nyomdába kerülésekor nem tudni, hol fognak tartani a megjelölt élelmiszerek árai.

A reklámújságok átfutási ideje több hét, és mivel általában az egy hét múlva esedékes árat kell megjelentetni benne, az áruházaknak négy-öt héttel előre tudnia kellene, hogy mi mennyibe fog kerülni – ezt pedig értelemszerűen nem tudják megmondani.

A német sajtónak az Aldi Nord azt mondta, hogy különösen a friss élelmiszerek árainál nagy a bizonytalanság, ezért írják azt a termékek mellett a katalógusban, hogy napi ármeghatározás lesz érvényben.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!