szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Ők nem elmaradó inflációs díjkorrekcióról írnak, hanem olyan kedvezményt nyújtanak, aminek értéke megegyezik a korrekció mértékével.

A hazai telekommunikációs cégek közül a Yettel jelentette be utolsóként, hogy nem emeli az árait, de másként, mint az előttük még szerdán reggel erről hírt adó Magyar Telekom és 4iG Nyrt. (One Magyarország). A Yettel ugyanis „mint a társadalom felelős szereplője”

havidíjkedvezményt nyújt meghatározott lakossági számlás díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek egy évig, és a kedvezmény mértéke pont megegyezik az inflációs havidíj-korrekció 3,7 százalékos mértékével. 

A kedvezményt május 1-jével vezetik be, és 12 hónapon át él, automatikusan kapják meg azok a lakossági előfizetők, akik „a Yettel Általános Szerződési Feltételeiben szereplő, nyilvánosan elérhető, lakossági számlás előfizetéses tarifacsomagokat használják, és érintette őket az infláció miatti díjkorrekció 2025 elején”.

A kedvezmény, mint írták, „először a 2025. május hónapban igénybe vett szolgáltatásokról kiállított számlán lesz látható, utoljára pedig a 2026. áprilisi hónapra vonatkozó, májusban érkező számlán”.
A bejelentések előzménye, hogy az infláció letörése érdekében harcot hirdető Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter korábban befenyítette a telekommunikációs cégeket, hogy korlátozzák az áraikat, ellenkező esetben árbefagyasztást alkalmaz a kormány. A tervről azt írtuk, hogy nagyobb lehet a füstje, mint a lángja, de előtte megvizsgáltuk azt is, mit érhet el vele.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!