Tetszett a cikk?

Elkészültek a kreatív anyagok, kinyomtatták a plakátokat és megvannak a helyszínek is. Veszprém új turisztikai reklámkampánya azonban nem mindenkinek nyerte el a tetszését így könnyen lehet hogy az egészből nem lesz semmi –írja a Veszprémi Napló.

© Napló

A veszprémi önkormányzat kulturális, turisztikai és vallásügyi bizottsága a Veszprémi Turisztikai
Egyesülettel közösen idén tavasszal óriásplakát pályázatot hirdetett. A pályázat célja az volt, hogy a várost mint önálló turisztikai célpontot jelenítsék meg és nyissanak a fiatalabbak felé is. A beérkezett pályamunkák közül a zsűri –élén Geszti Péterrel, akit a város vezetése kért föl erre a feladatra- egyöntetűen a „napszemüveges királyi pár” mellett döntött.

A KDNP városi szervezete most megpróbálja meggyőzni a városvezetést arról, hogy a zsűri által elfogadott plakátot ne haszálják. „Nem méltó a királynék városához, Veszprém ennél sokkal többet érdemel” - fogalmazott Forró Pál, a párt városi elnöke.

„A jó plakát eredeti, meghökkentő, újszerű, amit nem fogad el elsőre mindenki” –mondta el erre reagálva Mészáros Zoltán, a Veszprémi Turisztikai Egyesület elnöke, aki a zsűrizésben is részt vett. Szerinte a plakát azt üzeni, hogy egy ezeréves keresztény múlttal rendelkező város is lehet a fiatalok számára élhető és vonzó. Hozzátette: ebből a kőkeményen esztétikai és marketingkérdésből nem szerencsés politikai ügyet kreálni.

A Veszprémi Napló információ szerint még ezen a héten összeül a városvezetéssel kibővített zsűri, hogy ismét tárgyaljon a kérdésről.

MTI Kult

Nyártól nem a minisztériumok finanszírozzák a fesztiválokat

Az Oktatási és Kulturális Minisztériumban (OKM) elkészült a középtávú fesztiváltámogatási stratégia koncepciója, amely szerint a rendezvények finanszírozói ezentúl nem a minisztériumok lesznek, a pályázatokat a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) kollégiumai bírálják el.

Világ

A világ legszebb szigete

Bár a tömegturizmus a paradicsomi tájat szinte gondolkodás nélkül bevásárlóutcává alakítja, akad néhány szigete a világnak, ahol a helybéliek kivédték ezt a csapdát, fontosabbnak tartották lakóhelyüket, mint az anyagi jólétet, s a természetes szépség, valamint a turizmus nem mond egymásnak ellent.

HVG Gazdaság

Nagyvonalú fejlesztések a Balatonnál

Szerényen nő a Balaton vendégforgalma, viszont nagyvonalúak az ingatlanfejlesztők tervei. Egy spanyol befektető például már rálicitált a tóparti kempingeket bekebelező SCD-csoport 100 milliárd forintos projektjére.

MTI Gazdaság

Az idén is lesz EFFIE: verseny a hatékony reklámoknak

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és magyarországi marketingkommunikációs szakma, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

hvg.hu Itthon

Félmilliárd forint Balaton-tanulmányokra

Csaknem 500 millió forint közpénzt költöttek a balatoni üdülőkörzet fejlesztését célzó tanulmányokra a rendszerváltás óta – írja a Népszabadság.

Kanada részt venne Trump csillagháborús tervében

Kanada részt venne Trump csillagháborús tervében

Amiben nem vagyunk biztosak, hogy szükségünk van rá, arra biztosan nincs szükségünk

Amiben nem vagyunk biztosak, hogy szükségünk van rá, arra biztosan nincs szükségünk

Csak úgy dőlnek a tízmilliárdok a Burger King hazai üzemeltetőjéhez, amely nyomul is tovább

Csak úgy dőlnek a tízmilliárdok a Burger King hazai üzemeltetőjéhez, amely nyomul is tovább

Örömhír minden filmrajongónak: egymást érik a Milos Forman-filmek a Puskinban!

Örömhír minden filmrajongónak: egymást érik a Milos Forman-filmek a Puskinban!