Tetszett a cikk?

Elkészültek a kreatív anyagok, kinyomtatták a plakátokat és megvannak a helyszínek is. Veszprém új turisztikai reklámkampánya azonban nem mindenkinek nyerte el a tetszését így könnyen lehet hogy az egészből nem lesz semmi –írja a Veszprémi Napló.

© Napló

A veszprémi önkormányzat kulturális, turisztikai és vallásügyi bizottsága a Veszprémi Turisztikai
Egyesülettel közösen idén tavasszal óriásplakát pályázatot hirdetett. A pályázat célja az volt, hogy a várost mint önálló turisztikai célpontot jelenítsék meg és nyissanak a fiatalabbak felé is. A beérkezett pályamunkák közül a zsűri –élén Geszti Péterrel, akit a város vezetése kért föl erre a feladatra- egyöntetűen a „napszemüveges királyi pár” mellett döntött.

A KDNP városi szervezete most megpróbálja meggyőzni a városvezetést arról, hogy a zsűri által elfogadott plakátot ne haszálják. „Nem méltó a királynék városához, Veszprém ennél sokkal többet érdemel” - fogalmazott Forró Pál, a párt városi elnöke.

„A jó plakát eredeti, meghökkentő, újszerű, amit nem fogad el elsőre mindenki” –mondta el erre reagálva Mészáros Zoltán, a Veszprémi Turisztikai Egyesület elnöke, aki a zsűrizésben is részt vett. Szerinte a plakát azt üzeni, hogy egy ezeréves keresztény múlttal rendelkező város is lehet a fiatalok számára élhető és vonzó. Hozzátette: ebből a kőkeményen esztétikai és marketingkérdésből nem szerencsés politikai ügyet kreálni.

A Veszprémi Napló információ szerint még ezen a héten összeül a városvezetéssel kibővített zsűri, hogy ismét tárgyaljon a kérdésről.

MTI Kult

Nyártól nem a minisztériumok finanszírozzák a fesztiválokat

Az Oktatási és Kulturális Minisztériumban (OKM) elkészült a középtávú fesztiváltámogatási stratégia koncepciója, amely szerint a rendezvények finanszírozói ezentúl nem a minisztériumok lesznek, a pályázatokat a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) kollégiumai bírálják el.

Világ

A világ legszebb szigete

Bár a tömegturizmus a paradicsomi tájat szinte gondolkodás nélkül bevásárlóutcává alakítja, akad néhány szigete a világnak, ahol a helybéliek kivédték ezt a csapdát, fontosabbnak tartották lakóhelyüket, mint az anyagi jólétet, s a természetes szépség, valamint a turizmus nem mond egymásnak ellent.

HVG Gazdaság

Nagyvonalú fejlesztések a Balatonnál

Szerényen nő a Balaton vendégforgalma, viszont nagyvonalúak az ingatlanfejlesztők tervei. Egy spanyol befektető például már rálicitált a tóparti kempingeket bekebelező SCD-csoport 100 milliárd forintos projektjére.

MTI Gazdaság

Az idén is lesz EFFIE: verseny a hatékony reklámoknak

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2008-ban immár hetedik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és magyarországi marketingkommunikációs szakma, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

hvg.hu Itthon

Félmilliárd forint Balaton-tanulmányokra

Csaknem 500 millió forint közpénzt költöttek a balatoni üdülőkörzet fejlesztését célzó tanulmányokra a rendszerváltás óta – írja a Népszabadság.

Publicus: Az emberek 63 százaléka luxusnyaralásnak tartja Orbán indiai útját

Publicus: Az emberek 63 százaléka luxusnyaralásnak tartja Orbán indiai útját

Marabu Féknyúz: Diktátor kor

Marabu Féknyúz: Diktátor kor

Tiborcz BDPST-je: Játékpénzzel zajlik a tevékenység, rekreációs célból

Tiborcz BDPST-je: Játékpénzzel zajlik a tevékenység, rekreációs célból

Tizenöt éves játékosa góljával a második meccsét is megnyerte a női hokiválogatott az olimpiai selejtezőtornán

Tizenöt éves játékosa góljával a második meccsét is megnyerte a női hokiválogatott az olimpiai selejtezőtornán