szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

Azzal, hogy bizonyos beszerzési, it-, marketing- és hr-feladatok egy kézbe kerültek, évi több száz millió forintot...

Azzal, hogy bizonyos beszerzési, it-, marketing- és hr-feladatok egy kézbe kerültek, évi több száz millió forintot spórol a csoport - mondta Csányi Attila, a Bonafarm vezetője a Napi Gazdaságnak. A társaságok más ügyekben önállóan működnek. Középtávon régiós szinten is meghatározó élelmiszer-ipari vállalkozássá szeretnék tenni az évi 550 millió eurós árbevételű csoportot, elérve a tőzsdeképességet is. A tőzsdei megjelenés azonban nem célunk - mondta Csányi. Továbbra is családi tulajdonban tartanák a cégcsoportot, amely idén a tavalyi árbevételt szeretné megismételni.

A magyar márkákat hosszú távon is életben akarjuk tartani és nemzetközi szinten sikeressé tenni, ehhez a külföldi marketing erősítése szükséges, főleg a húsipari termékeknél - mondta a vezérigazgató, aki szerint a modern kiskereskedelmi elvárásoknak való megfelelés csak vertikális integrációval érhető el. Így a vetőmagtermesztéstől a takarmánygyártáson és az állattenyésztésen át egészen a feldolgozásig követhetővé és ellenőrizhetővé válik az élelmiszer előállításának útja. Ez lehetőséget ad a mennyiségek és minőségek összehangolására.

A cégcsoport jelenleg is kidolgozás alatt lévő ötéves stratégiai tervében régiós akvizíciók, zöldmezős beruházások és hatékonyságjavító technológiai fejlesztések körvonalazódnak. A következő egy-három évre tervezik a fejlesztések javát, ezek költségigénye azonban erősen függ a magyar és régióbeli országok kormányzati támogatási politikáitól, a várt megtérüléstől.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

ingatlanmenedzser.hu Ingatlan

Mi lesz a termőfölddel?

A külföldiek 2011-ben lejáró földvásárlási tilalmának újabb három évvel történő meghosszabbítását kéri Mesterházy...