szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Budapest Airport már felvette a kapcsolatot a repülőtéri reklámfelületek értékesítőjével.

Ahogy korábban megírtuk: egy "Shipwrecked boat party", azaz "hajótörött buli" című esemény reklámjai látszódtak a ferihegyi repülőtéren, amelyre a Direkt36 újságírója, Panyi Szabolcs figyelt fel.

A rendezvény nem mostani, és nem is egy alkalommal zajlik, a vonatkozó oldal szerint júniusban és júliusban is megtartják, illetve az év végéig még számos időpontban megrendezik. Az esemény kétórás, aki kifizeti a belépőt, korlátlan italfogyasztásban részesül. A vendégeket DJ szórakoztatja, és profi fotósok örökítik meg a pillanatokat.

A Budapest Airport most azt közölte: levetetik a partihajó reklámját, mert a Hableány és utasainak tragédiája miatt a hirdetés teljesen más kontextusba került. "Emiatt felvettük a kapcsolatot a reklámügynökséggel, amely az összes repülőtéri reklámfelületet értékesíti, és azonnal levetettük a reklámot a digitális felületekről" – írták a közleményben. A reklám harmadik hete fut a reptéri digitális reklámfelületeken.

A Budapest Airport a reklám miatt elnézést kért, és azt is írták, hogy "valamennyien osztozunk az érintett dél-koreai és magyar családok gyászában".

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!