szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szerencsejáték Zrt. korábban is Balásy Gyula cégeit választotta hasonló munkákra, de az akkori szerződés még jóval kevesebbről szólt.

34,6 milliárd forintos szerződést kötött a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs feladatok ellátására a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. nevű cégekkel a 2021–2024 közötti időszakra – írta az Mfor.hu az állami cég szerződései alapján.

A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. Balásy Gyula cégei, melyek évek óta sorra nyerik a kormányzati kommunikációs szerződéseket. Csak a Miniszterelnöki Kabinetiroda 40,5 milliárd forintra szerződött velük 2018-ban és 2019 első nyolc hónapjában.

Az Mfor emlékeztet, hogy a New Land Media forgalma 2019-ben 70,3 milliárd forintra nőtt, ami az eggyel korábbi, a 2018-as évhez viszonyítva

pontosan 18 milliárddal több.

A Szerencsejáték Zrt. egyébként 2018–2019-es időszakra is ezt a két társaságot választotta projektjei lebonyolítására, de akkor még jóval kevesebbről, 13,6 milliárd forintról szólt a szerződés.

Közel 18 milliárd forintot költöttek állami kommunikációra 2020 utolsó negyedévében

A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!