szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A vásárlás fő motivációja az elviselhetetlen meleg.

A magyar lakosság egyharmada tervez klímát vásárolni, ezen belül pedig közel 70% azok aránya, akik már fél éven belül tervezik a beszerzést – derül ki a Fisher Klíma által finanszírozott reprezentatív kutatásból.

A vásárlás fő motivációja továbbra is az elviselhetetlen meleg (44%), a klímatulajdonosok ötödénél viszont megjelent az energiatakarékos fűtési cél is, azonban a felújításhoz és költözéshez, építkezéshez is hasonló arányban kötik a beszerelést.

A vásárláskor a magyarok a klíma márkájának kiválasztásakor a hűtési hatékonysága mellett az energiatakarékos fűtési üzemmódnak is fontosságot tulajdonítanak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!