Az RTL Klub napi tévésorozata, a Barátok közt Vágó Istvánnal együtt az elmúlt héten is uralta a televíziós hétköznapokat, hétvégén azonban már a TV2 és az MTV is szóhoz jutott.
A november 22.-től 28.-ig tartó műsorhéten a teljes lakosság körében az átlagosan napi 2,05 millió embert vonzó Legyen Ön is milliomos bizonyult a legnézettebb műsornak. Vágó István vetélkedőjét a Barátok közt követi, naponta átlagosan kétmillió nézővel, Berényiék életének keddi fejezete pedig egész héten a legtöbb nézőt vonzotta: 2,2 millióan látták.
A TV2 megasztárjai ezúttal némileg gyengébben muzsikáltak, a megelőző szerdához képest 320 ezerrel többen kapcsoltak át más műsorokra. Csütörtök este a Vágó-Berényi-Stohl hármas ellen kevésnek bizonyultak a vetélytársak, ráadásul a vetélkedőt és a szappanoperát követő Meseautó című filmfeldolgozást követő 1 millió 740 ezer néző közül magas arányban, 848 ezren a hirdetők szempontjából lényeges 18-49 közötti korcsoportból kerültek ki. Péntek este a TV2 Áll az alku-ja és az RTL Klub Kísértése közül előbbi került ki győztesen: mind a teljes lakosságot, mind a 18-49-eseket tekintve előbbre végzett. Szombaton törlesztett az RTL: bár a TV2 Magellánja és Activityje még tartotta magát, a Bochkor Gábor vezette Csaó Darwin! már megrogyott az ellene küldött a Stohl-Jáksó-féle Ikershow elleni küzdelemben.
A hét utolsó napján a Tények és a Napló (18,9 százalékos, illetve 20,7 százalékos aránnyal) még el tudták vinni a nézőket, az Irigy Hónaljmirigy utána következő műsora elé azonban már csaknem kétszázezerrel kevesebb néző ült le, mint a vele egyidőben az RTL-en sugárzott Eddie Murphy filmre (Dr. Dolittle – 1 millió 681 ezer néző). Vasárnap este - szokatlan módon - a köztelevízió is szóhoz jutott, igaz ugyan, hogy a Névshow egy-egy percét átlagosan megtekintő 1 millió 870 néző közül csupán 452 ezren tartoznak a hirdetők számára releváns csoport közé.
November 22. és 28. között a televízicsatornák átlagos nézettségének versenyét mind a teljes lakosság, mind a 18-49-es korosztály tekintetében az RTL Klub nyerte. Főműsoridőben a csatorna részesedése az említett célcsoport körében még magasabb, 35,3 százalék volt a TV2 31,9 százalékos arányához képest.