Tematikus szájtot vásárolt a Sanoma
TeszVesz néven aukciós portált indít a Sanoma
TeszVesz néven aukciós portált indít Magyarországon januárt 10-én a Sanoma Budapest és a lengyel Payback Csoport vegyesvállalata - írja a Kreatív Online.
Átszervezte közép-európai működését a Sanoma
Piaci pozícióinak javítása érdekében a Sanoma Magazines International (SMI) átszervezte a közép-európai térség hét országában működő, magazinkiadással foglalkozó szervezetét. A régió vezérigazgatói tisztét január elsejétől Szabó György, a Sanoma Budapest Kiadói Rt. vezérigazgatója tölti be.
Mégsem veszi meg a Sanoma az Indexet
A Portfolio információi szerint a tárgyalások előre haladott szakaszban feneklettek meg a vevő és az eladói oldal elképzeléseinek sikertelen összehangolása miatt.
Információs portált vásárolt a New York Times
Az About.com 410 millió dollárt ért meg a tekintélyes kiadóvállalatnak- írja a Media Guardian.
Az eBay a legnépszerűbb online márkanév
Egy felmérés szerint az online aukciós oldal megítélése a legjobb a neten. A legrosszabb eredményt a McDonald's érte el.
Az újságok netes kiadását is megsarcolja az AP
Pénzt kíván szedni az Associated Press (AP) az online tartalmait felhasználó weboldalakról, még akkor is, ha azok nyomtatott változata már előfizetett az AP-anyagokra.
Sikk néven új női hetilapot ad ki a Sanoma
Sikk, csak nőknek! címmel új női hetilapot jelentet meg a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Az első szám holnaptól, 2005. április 5-étől 59 forintos bevezető áron lesz megvásárolható. A Blikk alig egy hete jött ki Blikk-Nők című hetilapjával.
Már 50 ezer tagja van a NetPanel.hu rendszerének
Múlt héten befejeződött Magyarország legnagyobb online látogatói médiakutatásának 2005-ös adatfelvétele. A Visitor Media Research-t (VMR) az NRC Piackutató és a TNS az internetezők média használati magatartását, reklám attitűdjét és vásárlási szokásait vizsgálja, segítve ezzel a hazai médiatervezők és hirdetők munkáját – áll az NRC közleményében.
A Sanoma felvásárolja az orosz Independent Media kiadót
A finn Sanoma WSOY médiakonszern 142 millió euróért felvásárolja a vezető orosz lapkiadót, az Independent Mediát.
Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!
A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.