szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Republic of Art Advertising&Branding (RoA) nyerte meg a Canon fotó-videó üzletág regionális kampányai gondozására kiírt tenderét.

A kreatív egyes elemeivel Magyarországon kívül Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és Törökországban találkozhatunk. A RoA első Canon kampányának, a Canon Ixus digitalis fényképezőgép almárkájának kreatív anyagai (sajtóhirdetés, wobbler, A/2 plakát, pop up, banner) április-május hónapban láthatóak a sajtóban, illetve a forgalmazóknál.

A kampány marketingcélja, hogy a vállalat a digitális fényképező-piacon vezető pozíciót érjen el, s növelje eladásait. A kommunikációs cél pedig az Ixus fényképezőgép család design-os külsejének és lokális menürendszerének kommunikálása. A kampány szlogenje: “Vonzó test magyartudással.”

Gazdaság

Szigorítanák a gyógyszerek reklámozását

Kormánymegállapodás helyett az új gyógyszertörvényben szabályoznák a tb-kassza-túllépés összegének visszafizetését. A hamarosan kormány elé kerülő előterjesztés szigorítaná a gyógyszerpromóciót, OGYI-engedélyhez kötné az orvoslátogatói munkát. A jogszabály októberben lépne hatályba.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

Média

Márkaváltások kora

A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.

MTI Gazdaság

Barbie segíthet a Benettonon?

Az olasz Benetton megállapodást kötött az amerikai Mattel játékgyárral: a Benetton több mint ötven ruhadarabból és kiegészítőből álló kollekciót hoz létre, amelyeket a Mattel külön erre a célra kialakított négyféle új Barbie-babája fog viselni, a "Barbie szereti a Benettont" közös program keretében.

MTI Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

MTI Gazdaság

Magyarországé marad a Tokaji márkanév

A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.

hvg.hu Média

Tarolnak a sajátmárkás termékek

A megkérdezettek többsége bevásárláskor szinte minden hetedik forintot – megközelítően 300 milliárd forintot - sajátmárkás, azaz a kiskereskedelmi lánc saját logójával ellátott termékre költik. Az olyan termékek körében hódítanak a sajátmárkás termékek, amelyek vásárlásához nem fűződik érzelem - derül ki a GfK Hungária legfrissebb jelentéséből.

Demi Moore vihette haza a legjobb színésznőnek járó Golden Globe díjat, a magyar építészről szóló film is tarolt

Demi Moore vihette haza a legjobb színésznőnek járó Golden Globe díjat, a magyar építészről szóló film is tarolt

Leváltatná Elon Musk a Brexit arcát a Reform UK párt éléről

Leváltatná Elon Musk a Brexit arcát a Reform UK párt éléről

Dél-Indiában kapták lencsevégre Orbán Viktort, magánúton lehet ott családjával

Dél-Indiában kapták lencsevégre Orbán Viktort, magánúton lehet ott családjával

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere