Nemzetközi Canon-tendert nyert a Republic of Art
Szigorítanák a gyógyszerek reklámozását
Kormánymegállapodás helyett az új gyógyszertörvényben szabályoznák a tb-kassza-túllépés összegének visszafizetését. A hamarosan kormány elé kerülő előterjesztés szigorítaná a gyógyszerpromóciót, OGYI-engedélyhez kötné az orvoslátogatói munkát. A jogszabály októberben lépne hatályba.
154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.
Márkaváltások kora
A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.
Barbie segíthet a Benettonon?
Az olasz Benetton megállapodást kötött az amerikai Mattel játékgyárral: a Benetton több mint ötven ruhadarabból és kiegészítőből álló kollekciót hoz létre, amelyeket a Mattel külön erre a célra kialakított négyféle új Barbie-babája fog viselni, a "Barbie szereti a Benettont" közös program keretében.
Szavazás a legsikeresebb magyar márkákra
A legsikeresebb magyar márkákra, ezen keresztül a gyártókra lehet szavazni, újabb márkákat javasolni a szavazáshoz a Magyar Reklámszövetség internetes címén.
Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon
Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.
Magyarországé marad a Tokaji márkanév
A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.
Tarolnak a sajátmárkás termékek
A megkérdezettek többsége bevásárláskor szinte minden hetedik forintot – megközelítően 300 milliárd forintot - sajátmárkás, azaz a kiskereskedelmi lánc saját logójával ellátott termékre költik. Az olyan termékek körében hódítanak a sajátmárkás termékek, amelyek vásárlásához nem fűződik érzelem - derül ki a GfK Hungária legfrissebb jelentéséből.
A Coca-Cola kiütötte a Pepsit az idei Szigeten
A Coca-Cola 12 év után kiütötte a nyeregből a Pepsit: az idén az előbbi lesz a Sziget fesztivál harmadik legnagyobb támogatója a Pannon GSM és a Dreher után.