szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Republic of Art Advertising&Branding (RoA) nyerte meg a Canon fotó-videó üzletág regionális kampányai gondozására kiírt tenderét.

A kreatív egyes elemeivel Magyarországon kívül Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és Törökországban találkozhatunk. A RoA első Canon kampányának, a Canon Ixus digitalis fényképezőgép almárkájának kreatív anyagai (sajtóhirdetés, wobbler, A/2 plakát, pop up, banner) április-május hónapban láthatóak a sajtóban, illetve a forgalmazóknál.

A kampány marketingcélja, hogy a vállalat a digitális fényképező-piacon vezető pozíciót érjen el, s növelje eladásait. A kommunikációs cél pedig az Ixus fényképezőgép család design-os külsejének és lokális menürendszerének kommunikálása. A kampány szlogenje: “Vonzó test magyartudással.”

Gazdaság

Szigorítanák a gyógyszerek reklámozását

Kormánymegállapodás helyett az új gyógyszertörvényben szabályoznák a tb-kassza-túllépés összegének visszafizetését. A hamarosan kormány elé kerülő előterjesztés szigorítaná a gyógyszerpromóciót, OGYI-engedélyhez kötné az orvoslátogatói munkát. A jogszabály októberben lépne hatályba.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

Média

Márkaváltások kora

A nemzetközi nagyvállalatok fúziója, stratégiaváltása a "végeken" is előbb-utóbb a cégek, termékek átnevezésével jár együtt. A Deutsche Telekom-csoport magyar tagjai most veszítik el korábbi, jól bevezetett márkaneveiket, de a globális egységesítés előnyeit más cégek is igyekeznek kihasználni.

MTI Gazdaság

Barbie segíthet a Benettonon?

Az olasz Benetton megállapodást kötött az amerikai Mattel játékgyárral: a Benetton több mint ötven ruhadarabból és kiegészítőből álló kollekciót hoz létre, amelyeket a Mattel külön erre a célra kialakított négyféle új Barbie-babája fog viselni, a "Barbie szereti a Benettont" közös program keretében.

MTI Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

MTI Gazdaság

Magyarországé marad a Tokaji márkanév

A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.

hvg.hu Média

Tarolnak a sajátmárkás termékek

A megkérdezettek többsége bevásárláskor szinte minden hetedik forintot – megközelítően 300 milliárd forintot - sajátmárkás, azaz a kiskereskedelmi lánc saját logójával ellátott termékre költik. Az olyan termékek körében hódítanak a sajátmárkás termékek, amelyek vásárlásához nem fűződik érzelem - derül ki a GfK Hungária legfrissebb jelentéséből.

Négy és fél évet kapott, mert kifosztott egy haldoklót Miskolcon

Négy és fél évet kapott, mert kifosztott egy haldoklót Miskolcon

Betörtek az ukránok az egyik legnagyobb orosz katonai repülőgépgyár rendszereibe, és vittek mindent, amit találtak

Betörtek az ukránok az egyik legnagyobb orosz katonai repülőgépgyár rendszereibe, és vittek mindent, amit találtak

Bugyikat akasztottak a Metropol kiadójának székháza elé

Bugyikat akasztottak a Metropol kiadójának székháza elé

A Meta saját felügyeleti szerve szerint sem tesz eleget a cég, hogy leszámoljon a csalásokkal – sőt

A Meta saját felügyeleti szerve szerint sem tesz eleget a cég, hogy leszámoljon a csalásokkal – sőt