szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A kiállításon a legnagyobb utazásszervezők és szakmai partnerek képviselői...


A kiállításon a legnagyobb utazásszervezők és szakmai partnerek képviselői, valamint a német utazó közönség is találkozhatott a megújult dizájn elemeket viselő budapesti kiadványokkal, promóciós anyagokkal, és kapott tájékoztatást a budapesti aktualitásokról, és a 2008-as marketingtevékenységekről. A kiállítást hagyományosan kísérő számos sajtótájékoztató, prezentáció és panelbeszélgetés közül a legnagyobb figyelmet Klaus Laeppele, a Német Turisztikai Szövetség elnöke által, a német utazási piac várható trendjeiről tartott tájékoztatója kapta, amelyben az előzetes foglalások, szakmai partnerek előrejelzései és háttértanulmányok megállapításaira alapozva a 2008-as esztendőre a német turisztikai piac bővülését és a németek utazási hajlandóságának növekedését prognosztizálta. Véleménye szerint az utazási kedv növekedése nemcsak a nyaraló utak, hanem a klasszikus városlátogatások esetében is érezteti majd hatásait.

Ezeket a megállapításokat támasztják alá azok a személyes tárgyalások is, amelyeket a BTH Kht. folytatott a legnagyobb német tour operátor cégek képviselőivel. Az utazásszervezők jelentős része megerősítette, hogy Budapest számára az elkövetkező időszak óriási lehetőség a régión belüli kitörésre, amelyhez a megújult budapesti turisztikai arculat és a BTH tervezett projektjei további lökést adhatnak. Az ITB tapasztalatok különösen azon tények figyelembe vételével jelentősek, hogy hosszú idő óta a vendégszám és vendégéjszaka szám tekintetében Németország Budapest legjelentősebb küldőpiaca, továbbá az előadó által vezetett, Német Turisztikai Szövetség idén Budapestet választotta éves közgyűlésének helyszínéül.

(Turizmus Panoráma)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!