szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Egyesült Államokban pert indítottak a Nutella csokoládékrém gyártója, a Ferrero ellen. A vásárlók szerint megtévesztették őket, amikor a cég úgy reklámozta termékeit, hogy az az egészséges reggeli része.

A cég pedig döntött, kifizeti a 3 millió dollárt. Tehát azok, akik visszaküldik az üvegeket vagy címkéket, legfeljebb 20 dollár (kb. 4300 forint) kártérítésre számíthatnak háztartásonként. Az eset akár sikertörténetként is elkönyvelhető - írja a CBS Los Angeles.

Egy San Diego-i édesanya perelte be őket elsőként, azt állítva, hogy a cég becsapta a vásárlókat, mert elhitette velük, hogy a mogyorókrémes termék egészséges. Pedig valójában nem egy egészséges termékről van szó: 21 gramm cukrot,  11 gramm zsírt, és így 200 kalóriát tartalmaz - adagonként.

A cég válalta, hogy megváltoztatja marketing kampányát, ahogy a termék címkéit is.


 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!